Dagens outfit :)

Bare mi jente som er lys i håret eller ? :o :P

Vis vedlegget 111682

Hehe, mi er mørk blond men har veldig lyse bryn. Jeg er mørk blond selv, men samboer helt mørk. Hun har mye etter meg :p
Vett ikke helt hvordan hår farge mi har men det er lyst kanskje mørke blond .. Faren her har brunt jeg er naturlig blond men har farget det.. føler snuppa har litt rød skjær i noen lys vertfall :P guttungen er blond .. men blir mørkere i håret for vært år som går , snåle greier :P

Vedlegg

• 1428591175373.jpg
    1428591175373.jpg
    49,5 KB · Visninger: 95
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1428598639.374810.jpgBody og sokker fra nameit og arvet bukse fra newbie:-) 2,5 mnd og bruker fortsatt str 56! Blir trist når ho vokser ut av det, for det er i 56 vi har mest fine klær;-)

Jeg har tenkt meg en tur på kappahl imorra, og kjenner det blir litt farlig for lommeboken:-p EEEEELSKER newbieserien:-)

Jeg har tenkt meg en tur på kappahl imorra, og kjenner det blir litt farlig for lommeboken:-p EEEEELSKER newbieserien:-)
Du eeer ikke alene har allerede handlet endel av newbie serien.... farlig og gå på babyklær shopping :P tenkt meg også på shopping imorgen faktisk på bare barn butikken, er halv pris på hele butikken siden de skal legge ned.. men blir fort dyrt alikevell ;)

Vedlegg

• 1428608732152.jpg
    1428608732152.jpg
    52,7 KB · Visninger: 103
Last edited:
Sjæl ;) må holde meg langt unna nå, har bestilt endel klær på nett nå.. Joha, name it, hust & claire :) var jo 30% så da var det bare å gønne på ;) høhø

Min lille er lys på toppen og mørkt bak, vet ikke hvordan det blir. Føles som det lysner litt

Back
Topp