Like kul på håret som vanlig, Hehe!Snuppa i klær fra LindexStr. 62 nå, tida flyr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like kul på håret som vanlig, Hehe!Snuppa i klær fra LindexStr. 62 nå, tida flyr!
Snuppa i klær fra LindexStr. 62 nå, tida flyr!
Vett ikke helt hvordan hår farge mi har men det er lyst kanskje mørke blond .. Faren her har brunt jeg er naturlig blond men har farget det.. føler snuppa har litt rød skjær i noen lys vertfallVis vedlegget 111682
Hehe, mi er mørk blond men har veldig lyse bryn. Jeg er mørk blond selv, men samboer helt mørk. Hun har mye etter meg![]()
Min jente er også lysBare mi jente som er lys i håret eller ?![]()
![]()
Hehe syntes bare det så ut som så mange hadde mørkt hårMin jente er også lys![]()
Helt enig;-)Hehe syntes bare det så ut som så mange hadde mørkt hår![]()
Du eeer ikke alene har allerede handlet endel av newbie serien.... farlig og gå på babyklær shoppingJeg har tenkt meg en tur på kappahl imorra, og kjenner det blir litt farlig for lommebokenEEEEELSKER newbieserien
![]()
Skjønningen!Måtte prøve klæra jeg hadde bestilt som kom idag![]()
SjælJeg har tenkt meg en tur på kappahl imorra, og kjenner det blir litt farlig for lommebokenEEEEELSKER newbieserien
![]()