Dagens outfit :)

Herlig! Han har vokst så mye! Like god og rund i kinna som min lille snuppe :)
De vokser fort :o blitt mer typisk lubben baby :P god og rund i ansiktet :P min ble rund på et par dager,. Da gikk han opp ca 500 gr på en uke og etter det har det bare fortsatt :P

De vokser fort :o blitt mer typisk lubben baby :P god og rund i ansiktet :P min ble rund på et par dager,. Da gikk han opp ca 500 gr på en uke og etter det har det bare fortsatt :P
Samme her :) tenker det bare er et sunnhetstegn! Babyer skal ha litt valker og gode kinn ;) min er så lang at valkene lot vente på seg, men nå de siste to ukene har hun fått noen gode valker på lår og armer :) herlig!

Samme her :) tenker det bare er et sunnhetstegn! Babyer skal ha litt valker og gode kinn ;) min er så lang at valkene lot vente på seg, men nå de siste to ukene har hun fått noen gode valker på lår og armer :) herlig!
Er nok et sunnhetstegn :) verre om de ikke legger på seg, trenger litt fett for å vokse :)

Ull body fra refleks og bukse fra name it :)

Vedlegg

• 1429644643193.jpg
    1429644643193.jpg
    52,4 KB · Visninger: 79
Svigermor har strikka bilstolpose :) sur vind idag så vi bruker den i vogna også. Ullue fra name it :)

ImageUploadedByBV Forum1429879300.406986.jpg

Veldig glad i den posen! Den passer akkurat i lengden nå.. Hun har vokst 10 cm på 8 uker! Håper det roer seg litt nå ;)
Mye det. Vet ikke ka min har vokst :P

Back
Topp