Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå søt Det hadde lille snuppa vår på seg på vei hjem fra sykehuset!Vis vedlegget 113470 Sett fra hennes og Mauritz
Veldig søtt sett første gang han brukte hele settet på sykehuset var alle klærne for storeSååå søt Det hadde lille snuppa vår på seg på vei hjem fra sykehuset!
Herlig! Han har vokst så mye! Like god og rund i kinna som min lille snuppeVis vedlegget 113470 Sett fra hennes og Mauritz
De vokser fort blitt mer typisk lubben baby god og rund i ansiktet min ble rund på et par dager,. Da gikk han opp ca 500 gr på en uke og etter det har det bare fortsattHerlig! Han har vokst så mye! Like god og rund i kinna som min lille snuppe
Samme her tenker det bare er et sunnhetstegn! Babyer skal ha litt valker og gode kinn min er så lang at valkene lot vente på seg, men nå de siste to ukene har hun fått noen gode valker på lår og armer herlig!De vokser fort blitt mer typisk lubben baby god og rund i ansiktet min ble rund på et par dager,. Da gikk han opp ca 500 gr på en uke og etter det har det bare fortsatt
Er nok et sunnhetstegn verre om de ikke legger på seg, trenger litt fett for å vokseSamme her tenker det bare er et sunnhetstegn! Babyer skal ha litt valker og gode kinn min er så lang at valkene lot vente på seg, men nå de siste to ukene har hun fått noen gode valker på lår og armer herlig!
Stilig elsker den mint fargen!Body fra Mothercare London og bukse fra Name-it (arvet fra storesøster)
Body fra name it, bukse fra joha og hjemmestrikka tøfler vi har fått i barselgave
Vis vedlegget 114048
fin farge på bildtolposen vi har en strikket en og i grønnSvigermor har strikka bilstolpose sur vind idag så vi bruker den i vogna også. Ullue fra name it
Vis vedlegget 114067
Veldig glad i den posen! Den passer akkurat i lengden nå.. Hun har vokst 10 cm på 8 uker! Håper det roer seg litt nåSå hærlig
fin farge på bildtolposen vi har en strikket en og i grønn
Mye det. Vet ikke ka min har vokstVeldig glad i den posen! Den passer akkurat i lengden nå.. Hun har vokst 10 cm på 8 uker! Håper det roer seg litt nå