Dagens outfit :)

image.jpg Arvetøy :P buksene og hettegenser :P litt kaldt inne enda :P

Ligger å koser seg på sofaen med sutten.. hun har på romper ( står inni den at den heter det :P ) fra cubus og sokker fra reflex

Vedlegg

• 1431450574117.jpg
    1431450574117.jpg
    93,2 KB · Visninger: 90
image.jpg Stripete heldress :P etter å ha gulpet ut 2 bodyer og bukser. Var trøtt og sovnet på meg. Jeg la han i vognen da var han lys våken. Så vi tok en økt på babyteppet og der sovnet han..

Vis vedlegget 117138 Stripete heldress :P etter å ha gulpet ut 2 bodyer og bukser. Var trøtt og sovnet på meg. Jeg la han i vognen da var han lys våken. Så vi tok en økt på babyteppet og der sovnet han..
Så fin dress :) har hatt en skikkelig gulpeøkt her også nå.. Bytta akkurat pysj, jeg har bytta genser 3 ganger nå ;) jadda..

Så fin dress :) har hatt en skikkelig gulpeøkt her også nå.. Bytta akkurat pysj, jeg har bytta genser 3 ganger nå ;) jadda..
Takk :) fant ut at den egentlig var altfor stor :o Str 68, en annen i 68 satt bedre på :p Er litt kjedelig når de først gulper så mye :P men det blir nok mindre gulp når de blir litt større :) vasker du ofte klær ? :P

Sitter å undrar om vi skal ha på denne kjolen .. måtte ha body under body kjolen fordi ellers hadde ho vist "puppan" sine fordi dem var litt stor .. Ellers bytte til en hvit body kjole med svarte/blå prikker og en sløyfe på ;)

Vedlegg

• 1431845045638.jpg
    1431845045638.jpg
    44,2 KB · Visninger: 89
Back
Topp