Dagens outfit

Leste på siden nå, og så pris når jeg gikk inn på pcen. Får vel kjøpe meg en sånn jeg og da :)

Blir vel nesten det samme mes trebøyla :) blir kanskje ikke like rett i ryggen bare? :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Blir vel nesten det samme mes trebøyla :) blir kanskje ikke like rett i ryggen bare? :p

Ja blir jo det, men de får ikke den ryggstøtten. Skitt au, var bra tilbud, jeg kjøpte jeg
Da fikk jeg sånn fin pute som blir god å sitte på også. Man får jo alltids solgt det videre igjen, hehe. :)
Og jeg har sånn playtray, det vil sitte best til sånn sete :)

Ja blir jo det, men de får ikke den ryggstøtten. Skitt au, var bra tilbud, jeg kjøpte jeg
Da fikk jeg sånn fin pute som blir god å sitte på også. Man får jo alltids solgt det videre igjen, hehe. :)
Og jeg har sånn playtray, det vil sitte best til sånn sete :)
Ja bra tilbud ja :) Kjøpte pute jeg, har ikke fått kommet så langt enda :P hehe.. å hvor har du fått tak i playtray? :) link?

Får alltids solgt ja ;)

CIMG3457.JPG
Langfredag hadde jeg på meg hvit strømpebukse som jeg har arvet av søskenbarnet mitt, og genser fra H&M.

CIMG3482.JPG
Her leker jeg meg på hytta:D Har på body fra hust&claire og strømpebukse fra safa:D

Deilige klær:) også så koselig han har det i sengs si:D

Leoh har på samme klær som før:P bare at her koser vi oss ute :)
1398001291814.jpg
1398001302505.jpg

Ja,koseklær:) Det har jeg også i dag forøvrig:P:D
Så deilig å være ute:D Så fint han smiler<3Godingen<3
Likte luen:D

Koseklær er best :D hihi..

Hehe takk:) ja det er lille godingen det:rolleyes: luen er arvet etter søskenbarnet:) men den passer akkurat, så må nok kjøpe ny:D:P

Koseklær er best :D hihi..

Hehe takk:) ja det er lille godingen det:rolleyes: luen er arvet etter søskenbarnet:) men den passer akkurat, så må nok kjøpe ny:D:p

Er så greit med arv:D Han har mye luer her,men trenger solhatt:D

Er så greit med arv:D Han har mye luer her,men trenger solhatt:D

Haha her tror jeg han har 3 solhatter som kan passe til sommeren:P men manko på vår/sommer luer.. hehe

Back
Topp