Hun er så skjønn altså!!!!!!Her går vi for comfort!
Body fra Reflex og strømpebukse fra Janus. Prøvde med lignende bukse som Hermine har, men strikken i livet var for trang syns vi..
Vis vedlegget 7937Vis vedlegget 7937
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er så skjønn altså!!!!!!Her går vi for comfort!
Body fra Reflex og strømpebukse fra Janus. Prøvde med lignende bukse som Hermine har, men strikken i livet var for trang syns vi..
Er det pingviner på buksa?? Så fin!!
Hehe ja, jeg falt helt for den
Kjøpte den på barnas hus, tror det er merket Wheat![]()
jada, de har de dongeribuksene med blått strikk i livet også, skikkelig gode! Liker ikke stramme bukser på babyen!Finnes slike bukser til gutt også?
Jeg synes det er så stusselig med bare ulltøy hele tiden og vi har jo litt fra T men..
Eskil har kjedelige klær i dag og han. NB-bodyen i rødt og hvitt og den nye mørkeblå strømpisen fra Safa![]()
Spørs om de blir for stramme her da...jada, de har de dongeribuksene med blått strikk i livet også, skikkelig gode! Liker ikke stramme bukser på babyen!![]()
hehe, Hermine er så smal så klærne blir bare korte på lengda etter ei stundNydelig jente og nydelige klær! Her passer ikke name it klærne så godt for de blir så fort fir smale.
hehe, Hermine er så smal så klærne blir bare korte på lengda etter ei stund![]()
synes hun var riktig så fint kledd jeg!
ååå, de pingvinklærne er så søte! Hvordan er de på str?Vis vedlegget 7936Vis vedlegget 7935
Anette i dag, smule utilpass, men hjalp litt med en spennende leke for noen min
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
nååå, lille buldoserHer går vi for comfort!
Hermine er en helt annen type danååå, lille buldoserhahaha, STRAM??? Her er buksa for VID i livet så den siger ned, og den er bare i str 68
![]()
![]()
jeg synes også det er så morsomt å pynte henne i alle de fine klærne vi harJeg pynter emilie hver dag jegikke at hun bryr seg om hva a har på seg men jeg syns d er så koselig
![]()
ja, hun er det, lille spikeren minHermine er en helt annen type da![]()
Hihi.. Litt buldoser ja. Må tåle en trøkk disse bygdajentene.nååå, lille buldoserhahaha, STRAM??? Her er buksa for VID i livet så den siger ned, og den er bare i str 68
![]()
![]()
når jeg drar i strikken er det ca 10-12cm å gå på i livet til henne, så kan jo hende at Eskil kunne brukt en slik! Du kan jo bare kikke på de i butikkenSpørs om de blir for stramme her da...
Ja, de er helt forskjellige.Hermine er en helt annen type da![]()
ååå, de pingvinklærne er så søte! Hvordan er de på str?
ja hun er bare så herlig altså! Jeg ville og ha en sånn isolert baby, men fikk ikke det daHihi.. Litt buldoser ja. Må tåle en trøkk disse bygdajentene.![]()
Ja så veldig fin ut.når jeg drar i strikken er det ca 10-12cm å gå på i livet til henne, så kan jo hende at Eskil kunne brukt en slik! Du kan jo bare kikke på de i butikken![]()