Dagens antrekk!

Finnes slike bukser til gutt også?
Jeg synes det er så stusselig med bare ulltøy hele tiden og vi har jo litt fra T men..
Eskil har kjedelige klær i dag og han. NB-bodyen i rødt og hvitt og den nye mørkeblå strømpisen fra Safa :)
jada, de har de dongeribuksene med blått strikk i livet også, skikkelig gode! Liker ikke stramme bukser på babyen! :eek:

Nydelig jente og nydelige klær! Her passer ikke name it klærne så godt for de blir så fort fir smale.
hehe, Hermine er så smal så klærne blir bare korte på lengda etter ei stund ;)

Jeg pynter emilie hver dag jeg :) ikke at hun bryr seg om hva a har på seg men jeg syns d er så koselig :)
jeg synes også det er så morsomt å pynte henne i alle de fine klærne vi har :rolleyes: Må jo pynte de til hverdags ellers får man jo aldri brukt alle klærne ;)

Spørs om de blir for stramme her da...
når jeg drar i strikken er det ca 10-12cm å gå på i livet til henne, så kan jo hende at Eskil kunne brukt en slik! Du kan jo bare kikke på de i butikken ;)

ååå, de pingvinklærne er så søte! Hvordan er de på str?

Synes ikke de er veldig store, denne var strl 9 mnd, den passer nesten akkurat, litt lang i bena, men det er ikke mye.

når jeg drar i strikken er det ca 10-12cm å gå på i livet til henne, så kan jo hende at Eskil kunne brukt en slik! Du kan jo bare kikke på de i butikken ;)
Ja så veldig fin ut.
Spørs om vi blir å bruke den da. Blir stort sett ull, ellers må vi skifte hver gang vi skal ut :-p

Back
Topp