Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk, hyggelig å høre for alle kjente sier hun er bare SÅ lik pappan sin!For ei nydelig jente du har.Hun er bra lik deg!
Skikkelig søt body!! Den likte jeg.![]()
Har riktignok ikke sett pappaen hennes da, men mine øyne ser at mor og datter har samme maska.takk, hyggelig å høre for alle kjente sier hun er bare SÅ lik pappan sin!![]()
![]()
Name It klærne sitter så godt på henne, for de er så smale![]()
Næmmen så herlig daLille sovetrollet mitt har genser fra nameit og bukse fra cubushadde egentlig genser som matcha men den ble skikkelig gulpa ned etter 10min
Har ikke lyst å legge henne fra meg nå altså ♥
Ja damer hva er de små håpefulle bekledt i idag?
Hermine har bamsebody og myk dongeribukse og smekke fra Name It
Vis vedlegget 7924Vis vedlegget 7925
Lille sovetrollet mitt har genser fra nameit og bukse fra cubushadde egentlig genser som matcha men den ble skikkelig gulpa ned etter 10min
Hærlig kosejente! Fine klær også! Alle andre har så fine klær til babyene sine! Her går det aller mest i body og strømpis dessverre. Skal bli flinkere å bruke de fine klærne og kjolene!
Ja damer hva er de små håpefulle bekledt i idag?
Hermine har bamsebody og myk dongeribukse og smekke fra Name It
Vis vedlegget 7924Vis vedlegget 7925

Lille sovetrollet mitt har genser fra nameit og bukse fra cubushadde egentlig genser som matcha men den ble skikkelig gulpa ned etter 10min
Ja det hadde jeg gjort ogsåHer skjer det minst en gang om dagen.. men pleier å legge henne i vogna så jeg får gjort noe.. men nå skal jeg søren meg bare kooose babyen min til a våkner ♥
Så flott hun er!!!
Er det pingviner på buksa?? Så fin!!Vis vedlegget 7936Vis vedlegget 7935
Anette i dag, smule utilpass, men hjalp litt med en spennende leke for noen min
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum