Dagens antrekk!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Ja damer hva er de små håpefulle bekledt i idag?
Hermine har bamsebody og myk dongeribukse og smekke fra Name It:)
1362993851350.jpg1362993864104.jpg

For ei nydelig jente du har.:) Hun er bra lik deg!
Skikkelig søt body!! Den likte jeg.:)

For ei nydelig jente du har.:) Hun er bra lik deg!
Skikkelig søt body!! Den likte jeg.:)
takk, hyggelig å høre for alle kjente sier hun er bare SÅ lik pappan sin! o_O ;)
Name It klærne sitter så godt på henne, for de er så smale :p

takk, hyggelig å høre for alle kjente sier hun er bare SÅ lik pappan sin! o_O ;)
Name It klærne sitter så godt på henne, for de er så smale :p
Har riktignok ikke sett pappaen hennes da, men mine øyne ser at mor og datter har samme maska. :) Koselig å høre at de små ligner.. Jenny er ikke lik meg, så da håper jeg litt at nestemann blir det.:p
Syns Name It-klærne er knallgode. De passer godt her også, selv om hun ikke er spesielt smal av seg. Unifat-fasong kanskje..?:)

Finnes slike bukser til gutt også?
Jeg synes det er så stusselig med bare ulltøy hele tiden og vi har jo litt fra T men..
Eskil har kjedelige klær i dag og han. NB-bodyen i rødt og hvitt og den nye mørkeblå strømpisen fra Safa :)

Lille sovetrollet mitt har genser fra nameit og bukse fra cubus :) hadde egentlig genser som matcha men den ble skikkelig gulpa ned etter 10min :p

Har ikke lyst å legge henne fra meg nå altså ♥

Vedlegg

• 1362995890669.jpg
    1362995890669.jpg
    55,6 KB · Visninger: 20
Lille sovetrollet mitt har genser fra nameit og bukse fra cubus :) hadde egentlig genser som matcha men den ble skikkelig gulpa ned etter 10min :p

Næmmen så herlig da :) det der skjer en sjelden gang her også. Men ikke så mye som før :)

Her skjer det minst en gang om dagen.. men pleier å legge henne i vogna så jeg får gjort noe.. men nå skal jeg søren meg bare kooose babyen min til a våkner ♥

Hærlig kosejente! Fine klær også! Alle andre har så fine klær til babyene sine! Her går det aller mest i body og strømpis dessverre. Skal bli flinkere å bruke de fine klærne og kjolene!

Her er dagens første antrekk (vi er på nr tre nå):

ImageUploadedByBV Forum1362996892.708134.jpg

Det ble visst opp ned

Hærlig kosejente! Fine klær også! Alle andre har så fine klær til babyene sine! Her går det aller mest i body og strømpis dessverre. Skal bli flinkere å bruke de fine klærne og kjolene!

Jeg pynter emilie hver dag jeg :) ikke at hun bryr seg om hva a har på seg men jeg syns d er så koselig :)

Nydelig hun er:-)

Her skjer det minst en gang om dagen.. men pleier å legge henne i vogna så jeg får gjort noe.. men nå skal jeg søren meg bare kooose babyen min til a våkner ♥
Ja det hadde jeg gjort også :-)

Han sover ofte på meg i bæretøy da :) koselig det og!

uploadfromtaptalk1362997734628.jpguploadfromtaptalk1362997723857.jpg

Anette i dag, smule utilpass, men hjalp litt med en spennende leke for noen min:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Her går vi for comfort!;)
Body fra Reflex og strømpebukse fra Janus. Prøvde med lignende bukse som Hermine har, men strikken i livet var for trang syns vi..
1362997877791.jpg1362997877791.jpg

Back
Topp