Dagens antrekk!

Her er min bulldoser!
Sovet lenge nå :)
ImageUploadedByBV Forum1362999867.543645.jpg

ja hun er bare så herlig altså! Jeg ville og ha en sånn isolert baby, men fikk ikke det da :p ;)
Neste gang blir det..;)
Siden Jenny trøbler med disse anfallene/nakken så er hun ikke like aktiv som de jevnaldrende, og ligger litt etter motorisk iflg fysioterapeuten. Blir ikke akkurat slank av å ligge i ro heller!;)

Synes ikke de er veldig store, denne var strl 9 mnd, den passer nesten akkurat, litt lang i bena, men det er ikke mye.
9 mnd er det 80? For sto og så på en sånn heldress i str 80, som var på salg da, men orker ikke å kjøpe den om den er passe akkurat nå for trenger klær hun kan vokse inn i ;)

Ja så veldig fin ut.
Spørs om vi blir å bruke den da. Blir stort sett ull, ellers må vi skifte hver gang vi skal ut :p
jeg bruker sånt inne, og så tar vi strømpebukse på når hun skal ut å sove. Men skal vi på besøk så har hun ull under og "finklær" over f.eks. ;)

Neste gang blir det..;)
Siden Jenny trøbler med disse anfallene/nakken så er hun ikke like aktiv som de jevnaldrende, og ligger litt etter motorisk iflg fysioterapeuten. Blir ikke akkurat slank av å ligge i ro heller!;)
stakkars lita! :( Håper dere finner ut hva det kommer av! :eek: Plutselig hiver hun seg rundt og tar igjen alt på et øyeblikk skal du se ;) Hermine er ikke spesielt aktiv da, men tynn lell :p

stakkars lita! :( Håper dere finner ut hva det kommer av! :eek: Plutselig hiver hun seg rundt og tar igjen alt på et øyeblikk skal du se ;) Hermine er ikke spesielt aktiv da, men tynn lell :p
Ja, det håper jeg også.. Fikk omsider time 24.april, men det syns jeg er ALT for lenge til, så det kan de egentlig bare drite i.
Spørst om Hermine har gode gener rett og slett? ;) Hun her er heller arvelig belasta. Hoho!:D

Ja, det håper jeg også.. Fikk omsider time 24.april, men det syns jeg er ALT for lenge til, så det kan de egentlig bare drite i.
Spørst om Hermine har gode gener rett og slett? ;) Hun her er heller arvelig belasta. Hoho!:D
ja det var jammen meg lenge å vente! Ring og klag! Legen sendte henvisning til barnelege pga allergien på torsdag, vi får sikkert time når hun begynner på skolen! o_O
Hehe, er ikke spesielt sylfide jeg heller da, så Hermine må ha fått det fra pappan :p

ja det var jammen meg lenge å vente! Ring og klag! Legen sendte henvisning til barnelege pga allergien på torsdag, vi får sikkert time når hun begynner på skolen! o_O
Hehe, er ikke spesielt sylfide jeg heller da, så Hermine må ha fått det fra pappan :p
Ai hævv dånn it, men du vet.. Det går treig. :oops:

Jeg pynter emilie hver dag jeg :) ikke at hun bryr seg om hva a har på seg men jeg syns d er så koselig :)

Så koselig da! Det er så fint med pynta bebiser :-) her er hvert plagg en kamp å få på med hyling og grining, sparking og kaving så vi gjør det stort sett enkelt, men av og til trumfer jeg gjennom og vinner kampen :-)

Back
Topp