Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd han nå!Så glad og god han er![]()
Ja damer hva er de små håpefulle bekledt i idag?
Hermine har bamsebody og myk dongeribukse og smekke fra Name It
Vis vedlegget 7924Vis vedlegget 7925
Neste gang blir det..ja hun er bare så herlig altså! Jeg ville og ha en sånn isolert baby, men fikk ikke det da![]()
![]()
Nåååå... Se på han daaa.
9 mnd er det 80? For sto og så på en sånn heldress i str 80, som var på salg da, men orker ikke å kjøpe den om den er passe akkurat nå for trenger klær hun kan vokse inn iSynes ikke de er veldig store, denne var strl 9 mnd, den passer nesten akkurat, litt lang i bena, men det er ikke mye.
jeg bruker sånt inne, og så tar vi strømpebukse på når hun skal ut å sove. Men skal vi på besøk så har hun ull under og "finklær" over f.eks.Ja så veldig fin ut.
Spørs om vi blir å bruke den da. Blir stort sett ull, ellers må vi skifte hver gang vi skal ut![]()
så blid da, lille søtnosen!
stakkars lita!Neste gang blir det..
Siden Jenny trøbler med disse anfallene/nakken så er hun ikke like aktiv som de jevnaldrende, og ligger litt etter motorisk iflg fysioterapeuten. Blir ikke akkurat slank av å ligge i ro heller!![]()
Takk!Så nydelig lille Hermine er<3
Ja, det håper jeg også.. Fikk omsider time 24.april, men det syns jeg er ALT for lenge til, så det kan de egentlig bare drite i.stakkars lita!Håper dere finner ut hva det kommer av!
Plutselig hiver hun seg rundt og tar igjen alt på et øyeblikk skal du se
Hermine er ikke spesielt aktiv da, men tynn lell
![]()
ja det var jammen meg lenge å vente! Ring og klag! Legen sendte henvisning til barnelege pga allergien på torsdag, vi får sikkert time når hun begynner på skolen!Ja, det håper jeg også.. Fikk omsider time 24.april, men det syns jeg er ALT for lenge til, så det kan de egentlig bare drite i.
Spørst om Hermine har gode gener rett og slett?Hun her er heller arvelig belasta. Hoho!
![]()
Takk!Enda godt det, sånn som hun herjer på natta
![]()
![]()
nå tar hun igjen noe av nattesøvnen sin, har sovet 1,5 timer i vogna nåja, hu er ei lita nattråner![]()
Ai hævv dånn it, men du vet.. Det går treig.ja det var jammen meg lenge å vente! Ring og klag! Legen sendte henvisning til barnelege pga allergien på torsdag, vi får sikkert time når hun begynner på skolen!![]()
Hehe, er ikke spesielt sylfide jeg heller da, så Hermine må ha fått det fra pappan![]()
Muuuulig koseligere å sitte på BV.nå tar hun igjen noe av nattesøvnen sin, har sovet 1,5 timer i vogna nåMen tror du mamman får sove? Nei!
![]()
hahaha, nettopp!!!Muuuulig koseligere å sitte på BV.![]()
Skummelt det der.. Kjenner på etterskjelvinger av konkurransen. Har det liksom inne at jeg må inn og taste når jeg får anledningen.hahaha, nettopp!!!
Jeg pynter emilie hver dag jegikke at hun bryr seg om hva a har på seg men jeg syns d er så koselig
![]()