Dagboken til en med stort håp om å bli mamma

CD29

Negativ test i dag, og fremdeles ingen TR. Håper ikke at jeg får en lang syklus nå! Skikkelig dårlig humør i dag, sikkert pga skuffelse etter testen, og kanskje fordi TR nærmer seg? Håper at jeg får syklusen overstått, hvis det ikke går denne gangen heller, og får begynt på ny pp.

Håper alle dere prøvere har en bedre lørdag enn jeg har:Heartred (sorry for klagingen)
Det er så lov å klage!! :Heartpink

Og er så enig med deg - dersom det ikke har gått kan TR bare komme så man kan starte på ny pp!
Men har sett flere her inne som har fått positiv test først noen dager etter ikm! Så krysser fingrene litt til :love7
 
CD30

Fremdeles ingen tegn til TR, og negativ test i dag morges også. Så nå håper jeg egentlig bare at TR kan komme, så jeg blir ferdig med det...:wacky:

I morgen skal vi til gynekologen, da det ikke har skjedd noe siden sist vi var der, for litt over 6 mnd siden. Forhåpentligvis ser hun om TR nærmer seg, slik at jeg kan slappe av:p Men det er jo selvsagt en liten optimist i meg som håper at hun ser noe annet, selv om ingen tester viser noe (25 mlu). Akkurat nå skulle jeg egentlig ønsket at jeg hadde tidligtester, slik at jeg kunne avkreftet eller bekreftet. Om ikke annet, håper jeg virkelig at jeg ikke får en av de syklusene over 40 plutselig nå:rolleyes:

Siden TR er forsinket, havner nok EL midt i gutteturen til mannen min. Så på en måte er denne pp'en 2 pp'er lang! Jeg mister liksom begge to på en gang, fordi TR nå antakeligvis kommer for sent. En pp fra eller til har jo ikke så mye å si når vi har holdt på så lenge. Men det er nettopp det: Vi har jo jaggu meg holdt på en stund:inpain: Jeg har virkelig medfølelse med dere andre som passerer året og vel så det.

Nå skal jeg skrive middagsliste og handleliste for neste uke :) Ny uke, nye muligheter... Ha en fin søndag, alle prøvere:Heartred
 
CD30

Fremdeles ingen tegn til TR, og negativ test i dag morges også. Så nå håper jeg egentlig bare at TR kan komme, så jeg blir ferdig med det...:wacky:

I morgen skal vi til gynekologen, da det ikke har skjedd noe siden sist vi var der, for litt over 6 mnd siden. Forhåpentligvis ser hun om TR nærmer seg, slik at jeg kan slappe av:p Men det er jo selvsagt en liten optimist i meg som håper at hun ser noe annet, selv om ingen tester viser noe (25 mlu). Akkurat nå skulle jeg egentlig ønsket at jeg hadde tidligtester, slik at jeg kunne avkreftet eller bekreftet. Om ikke annet, håper jeg virkelig at jeg ikke får en av de syklusene over 40 plutselig nå:rolleyes:

Siden TR er forsinket, havner nok EL midt i gutteturen til mannen min. Så på en måte er denne pp'en 2 pp'er lang! Jeg mister liksom begge to på en gang, fordi TR nå antakeligvis kommer for sent. En pp fra eller til har jo ikke så mye å si når vi har holdt på så lenge. Men det er nettopp det: Vi har jo jaggu meg holdt på en stund:inpain: Jeg har virkelig medfølelse med dere andre som passerer året og vel så det.

Nå skal jeg skrive middagsliste og handleliste for neste uke :) Ny uke, nye muligheter... Ha en fin søndag, alle prøvere:Heartred

Blir spennende hos gynekologen i morgen! Er det mulig hun kan se endringer etter disse 6 mnd også? :)
 
CD30

Fremdeles ingen tegn til TR, og negativ test i dag morges også. Så nå håper jeg egentlig bare at TR kan komme, så jeg blir ferdig med det...:wacky:

I morgen skal vi til gynekologen, da det ikke har skjedd noe siden sist vi var der, for litt over 6 mnd siden. Forhåpentligvis ser hun om TR nærmer seg, slik at jeg kan slappe av:p Men det er jo selvsagt en liten optimist i meg som håper at hun ser noe annet, selv om ingen tester viser noe (25 mlu). Akkurat nå skulle jeg egentlig ønsket at jeg hadde tidligtester, slik at jeg kunne avkreftet eller bekreftet. Om ikke annet, håper jeg virkelig at jeg ikke får en av de syklusene over 40 plutselig nå:rolleyes:

Siden TR er forsinket, havner nok EL midt i gutteturen til mannen min. Så på en måte er denne pp'en 2 pp'er lang! Jeg mister liksom begge to på en gang, fordi TR nå antakeligvis kommer for sent. En pp fra eller til har jo ikke så mye å si når vi har holdt på så lenge. Men det er nettopp det: Vi har jo jaggu meg holdt på en stund:inpain: Jeg har virkelig medfølelse med dere andre som passerer året og vel så det.

Nå skal jeg skrive middagsliste og handleliste for neste uke :) Ny uke, nye muligheter... Ha en fin søndag, alle prøvere:Heartred

Masse lykke til hos gynekologen i morgen! ❤️
 
CD30

Fremdeles ingen tegn til TR, og negativ test i dag morges også. Så nå håper jeg egentlig bare at TR kan komme, så jeg blir ferdig med det...:wacky:

I morgen skal vi til gynekologen, da det ikke har skjedd noe siden sist vi var der, for litt over 6 mnd siden. Forhåpentligvis ser hun om TR nærmer seg, slik at jeg kan slappe av:p Men det er jo selvsagt en liten optimist i meg som håper at hun ser noe annet, selv om ingen tester viser noe (25 mlu). Akkurat nå skulle jeg egentlig ønsket at jeg hadde tidligtester, slik at jeg kunne avkreftet eller bekreftet. Om ikke annet, håper jeg virkelig at jeg ikke får en av de syklusene over 40 plutselig nå:rolleyes:

Siden TR er forsinket, havner nok EL midt i gutteturen til mannen min. Så på en måte er denne pp'en 2 pp'er lang! Jeg mister liksom begge to på en gang, fordi TR nå antakeligvis kommer for sent. En pp fra eller til har jo ikke så mye å si når vi har holdt på så lenge. Men det er nettopp det: Vi har jo jaggu meg holdt på en stund:inpain: Jeg har virkelig medfølelse med dere andre som passerer året og vel så det.

Nå skal jeg skrive middagsliste og handleliste for neste uke :) Ny uke, nye muligheter... Ha en fin søndag, alle prøvere:Heartred
Lykke til hos gyn i morgen!!

Nå vet jeg ikke helt hvordan syklus er, jeg kom på noen ville ideer i natt så nå har jeg null peiling på hvor i syklus jeg er :hilarious: Men blir det sånn som først antatt så er mannen bortreist ved el neste gang, og det må jeg ærlig innrømme at føles ekstra kjipt dersom det ikke går denne mnd :sorry: Det er jo bare snakk om en mnd, og i det store bildet har det lite å si - men her og nå er 2 mnd leeeenge å vente på ny pp! :arghh: Så medfølelse fra denne kanten! Det er kjipt når man «mister» en pp! :banghead:

Håper på positiv test eller snarlig tr og tidlig el så dere evt rekker det neste mnd! :joyful: (Her helgarderes det :D)
 
CD31

Har vært hos gynekologen i dag :) Så nå har jeg fått resept på Femar (sykt vanskelig å få tak i 30-pk på apoteket, men det er en annen historie), og vi fikk henvisning til IVF! TR har enda ikke kommet, og det var negativ test i dag tidlig... Gynekologen så ingenting da hun tok ultralyd, så hun regner med at jeg ikke har hatt EL:shifty: Hun mente at jeg kanskje ikke hadde det hver gang, og det kan jo sikkert stemme med at jeg har hatt litt rotete syklus.

Uansett: Nå satser jeg på at TR kommer om ikke så alt for lenge, slik at jeg kan begynne på Femar :) Og hvis ikke det skulle hjelpe oss, så var det ikke så lang ventetid på IVF som jeg først var redd for.

Ha en flott mandag, alle prøvere:Heartred
 
CD31

Har vært hos gynekologen i dag :) Så nå har jeg fått resept på Femar (sykt vanskelig å få tak i 30-pk på apoteket, men det er en annen historie), og vi fikk henvisning til IVF! TR har enda ikke kommet, og det var negativ test i dag tidlig... Gynekologen så ingenting da hun tok ultralyd, så hun regner med at jeg ikke har hatt EL:shifty: Hun mente at jeg kanskje ikke hadde det hver gang, og det kan jo sikkert stemme med at jeg har hatt litt rotete syklus.

Uansett: Nå satser jeg på at TR kommer om ikke så alt for lenge, slik at jeg kan begynne på Femar :) Og hvis ikke det skulle hjelpe oss, så var det ikke så lang ventetid på IVF som jeg først var redd for.

Ha en flott mandag, alle prøvere:Heartred

Ååå! Dette var jo veldig gode nyheter! ❤️ Krysser alt som krysses kan for at dere slipper ivf, men hvis det blir nødvendig så er det jo ganske flott å vite at en kan få så god hjelp! ❤️❤️ :)
Spennende å starte opp på medisiner! :)
 
CD31

Har vært hos gynekologen i dag :) Så nå har jeg fått resept på Femar (sykt vanskelig å få tak i 30-pk på apoteket, men det er en annen historie), og vi fikk henvisning til IVF! TR har enda ikke kommet, og det var negativ test i dag tidlig... Gynekologen så ingenting da hun tok ultralyd, så hun regner med at jeg ikke har hatt EL:shifty: Hun mente at jeg kanskje ikke hadde det hver gang, og det kan jo sikkert stemme med at jeg har hatt litt rotete syklus.

Uansett: Nå satser jeg på at TR kommer om ikke så alt for lenge, slik at jeg kan begynne på Femar :) Og hvis ikke det skulle hjelpe oss, så var det ikke så lang ventetid på IVF som jeg først var redd for.

Ha en flott mandag, alle prøvere:Heartred
Høres ut som om dere får litt svar og god hjelp! Håper femar gjør susen, hvis ikke er det jo godt å vite at man kan få mer hjelp :Heartred
Jeg trur det blir jeg nå! :love7
 
CD32

Altså, når jeg endelig har fått litt ro i kroppen... Nei, da kommer jaggu meg en runde med omgangssyken:wtf: Måtte opp klokken 2 i natt (skal spare dere for alle detaljer). Heldigvis har jeg en snill mann som gjorde så godt han kunne med å ta vare på meg. Så nå sitter jeg her, med bøtte i stuen, en halvspist loffskife og en kopp te:hilarious: Orker ikke å se på noen av delene:meh:

Håper alle dere prøvere har hatt en bedre natt en jeg har, og at dere får en flott tirsdag:Heartred
 
CD32

Altså, når jeg endelig har fått litt ro i kroppen... Nei, da kommer jaggu meg en runde med omgangssyken:wtf: Måtte opp klokken 2 i natt (skal spare dere for alle detaljer). Heldigvis har jeg en snill mann som gjorde så godt han kunne med å ta vare på meg. Så nå sitter jeg her, med bøtte i stuen, en halvspist loffskife og en kopp te:hilarious: Orker ikke å se på noen av delene:meh:

Håper alle dere prøvere har hatt en bedre natt en jeg har, og at dere får en flott tirsdag:Heartred
Masse god bedring til deg! Det noe av det kjipeste en stakkars person kan få, ass! :Heartpink
 
CD32

Altså, når jeg endelig har fått litt ro i kroppen... Nei, da kommer jaggu meg en runde med omgangssyken:wtf: Måtte opp klokken 2 i natt (skal spare dere for alle detaljer). Heldigvis har jeg en snill mann som gjorde så godt han kunne med å ta vare på meg. Så nå sitter jeg her, med bøtte i stuen, en halvspist loffskife og en kopp te:hilarious: Orker ikke å se på noen av delene:meh:

Håper alle dere prøvere har hatt en bedre natt en jeg har, og at dere får en flott tirsdag:Heartred
Stakkar!! Omgangssyken er bare det verste!! Masse god bedring! :Heartred
 
CD1

Her går jeg fra ene magesmerten til den andre:rolleyes: Jaja, godt å få det overstått. 32 dager syklus er jo ikke så helt forferdelig akkurat, det må jeg tåle:)

I utgangspunktet skulle jeg begynt på Femar denne pp'en, men EL havner jo når mannen min er vekke... Så det er det lite vits i. Med andre ord blir det en pause-pp her. Jeg sier til meg selv at jeg sikkert har godt av det, og jeg tror nesten på det;)

Tar en "karantenedag" hjemme i dag, så jeg ikke smitter alle de andre på jobben. Omgangssyke er jo verste sort, så det vil jeg ikke dele ut videre.

Ha en fin onsdag, alle prøvere:Heartred
 
CD5

Tenker på at det er litt kipt med en pause-pp. Det var jo denne pp'en jeg skulle begynt på Femar! Men det er ikke så mye å gjøre med det, når mannen drar på guttetur. Han har nok godt av det :)

Som den håpløse prøveren jeg er, har jeg allerede sjekket hvilken termindato det kunne blitt hvis det går neste pp:rolleyes::hilarious: Da havner den jo i juli, som sånn sett er perfekt med tanke på eksamen til våren! :D Huff, man kan blir litt sprø av denne prøvingen...

TR'en denne gangen var bare 3 dager, supert å bli ferdig med det. Så nå teller jeg ned dager til neste TR, og neste pp :)

God søndag, alle prøvere:Heartred
 
CD6

Litt trøtt dag i dag, tror jeg spiste for lite sammen med medisinen i går (Dostinex, tar den 1 gang i uken). Og når jeg først ikke er i støtet, kjenner jeg jo litt på de følelsene som jeg prøver å fortrenge. Skuffelsen over at det tar så lang tid, og hvor lei meg jeg er. Pust med magen, sier jeg til meg selv. Å syte, klage og grine hjelper ingen.

Føles ut som pausen frem til neste pp varer en evighet... Forhåpentligvis blir det en syklus på 28 dager, så då er det "bare" 3 uker igjen! Skulle ønske at jeg kunne skru tiden frem:rolleyes:

Ha en fin mandag :)
 
CD6

Litt trøtt dag i dag, tror jeg spiste for lite sammen med medisinen i går (Dostinex, tar den 1 gang i uken). Og når jeg først ikke er i støtet, kjenner jeg jo litt på de følelsene som jeg prøver å fortrenge. Skuffelsen over at det tar så lang tid, og hvor lei meg jeg er. Pust med magen, sier jeg til meg selv. Å syte, klage og grine hjelper ingen.

Føles ut som pausen frem til neste pp varer en evighet... Forhåpentligvis blir det en syklus på 28 dager, så då er det "bare" 3 uker igjen! Skulle ønske at jeg kunne skru tiden frem:rolleyes:

Ha en fin mandag :)


Kjenner meg igjwn, og ønsker bare å gi deg en stor klem. Det er ikke lett denne babylagingen. Håper spiren sitter snart hos deg, det er veldig fortjent. ❤️
 
CD6

Litt trøtt dag i dag, tror jeg spiste for lite sammen med medisinen i går (Dostinex, tar den 1 gang i uken). Og når jeg først ikke er i støtet, kjenner jeg jo litt på de følelsene som jeg prøver å fortrenge. Skuffelsen over at det tar så lang tid, og hvor lei meg jeg er. Pust med magen, sier jeg til meg selv. Å syte, klage og grine hjelper ingen.

Føles ut som pausen frem til neste pp varer en evighet... Forhåpentligvis blir det en syklus på 28 dager, så då er det "bare" 3 uker igjen! Skulle ønske at jeg kunne skru tiden frem:rolleyes:

Ha en fin mandag :)

Føler så med deg! Den pp’n som gikk i dass for oss var skikkelig tøff for meg- vet hvor lite gøy det er! Håper så veldig at alle vi gamle travere kommer oss ut herfra snart! Heier på deg hele tiden! ❤️❤️
 
:love7
CD6

Litt trøtt dag i dag, tror jeg spiste for lite sammen med medisinen i går (Dostinex, tar den 1 gang i uken). Og når jeg først ikke er i støtet, kjenner jeg jo litt på de følelsene som jeg prøver å fortrenge. Skuffelsen over at det tar så lang tid, og hvor lei meg jeg er. Pust med magen, sier jeg til meg selv. Å syte, klage og grine hjelper ingen.

Føles ut som pausen frem til neste pp varer en evighet... Forhåpentligvis blir det en syklus på 28 dager, så då er det "bare" 3 uker igjen! Skulle ønske at jeg kunne skru tiden frem:rolleyes:

Ha en fin mandag :)
Føler sånn med deg! Vi kan havne i sånne situasjoner pga mannen sin jobb.. Og på en dårlig dag kan jeg rett og slett ikke forholde meg til at vi kan misse en pp - da går jeg helt ned for telling :smiley-angry017
Å syte, klage, griner hjelper ingen - men å bare «overse» de kjipe følelsene hjelper ingen heller! Det er lov å klage, spesielt her!!
Og jeg krysser så fingrene for deg! Både for kort syklus og fulltreffer neste mnd!!
 
:love7
Føler sånn med deg! Vi kan havne i sånne situasjoner pga mannen sin jobb.. Og på en dårlig dag kan jeg rett og slett ikke forholde meg til at vi kan misse en pp - da går jeg helt ned for telling :smiley-angry017
Å syte, klage, griner hjelper ingen - men å bare «overse» de kjipe følelsene hjelper ingen heller! Det er lov å klage, spesielt her!!
Og jeg krysser så fingrene for deg! Både for kort syklus og fulltreffer neste mnd!!
Føler så med deg! Den pp’n som gikk i dass for oss var skikkelig tøff for meg- vet hvor lite gøy det er! Håper så veldig at alle vi gamle travere kommer oss ut herfra snart! Heier på deg hele tiden! ❤️❤️
Kjenner meg igjwn, og ønsker bare å gi deg en stor klem. Det er ikke lett denne babylagingen. Håper spiren sitter snart hos deg, det er veldig fortjent. ❤️
Tusen takk for fine ord. Dere er så gode:Heartred
 
CD12

Begynner å nærme meg EL, om ikke den allerede har vært her(lov å håpe). La inn asksjer før mannen dro på guttetur, men det var nok mer for kosen sin skyld:p Tviler på at vi la de inn nærmt nok mot EL...

Gleder meg til TR! Og at mannen min kommer hjem til helgen:) Etter all reisingen hans tidligere i år, har jeg ikke så stort behov for å være alene hjemme. Har fylt opp kvoten min for i år:hilarious:

God natt, og god uke til alle som leser dette i morgen:happy:
 
Back
Topp