Dagboken til en med stort håp om å bli mamma

Håper dere har rett:D i så fall er det ganske lik syklus som sist, så tenker at det kan stemme:happy: Håper vi traff denne gangen! Hvis ikke er IVF faretruende nærmt:eek: Bare en pp igjen etter denne... Men det er jo betryggende at vi får hjelp:) Føler meg litt mer avslappet når jeg vet det.
Fordelen med temping er jo at nå vet du at du har hatt eggløsning, og da er det jo en reell sjanse for klaff :love017 Når er ikm? Jeg er superklar for pinnetissing :D
 
CD18

Første pp med temping, så føler at jeg ikke har så god peiling her... Tror IKM blir 23. desember:)
 

Vedlegg

  • b_d45dNG.png
    b_d45dNG.png
    22,5 KB · Visninger: 71
CD18

Første pp med temping, så føler at jeg ikke har så god peiling her... Tror IKM blir 23. desember:)
Hoho! Her blir kryss! Så digg å få EL bekreftet! ❤️Heia heia! Nå må vi bare følge tempen og se på utviklingen! De neste 6-7 dagene vil bli veeeeldig spennende!
 
Jukset litt og la inn en temperatur den dagen jeg glemte det. Så da er jeg visst 3 DPO:D Blir spennede de neste dagene:)
 

Vedlegg

  • b_ihMhOP.png
    b_ihMhOP.png
    24,9 KB · Visninger: 55
CD19

Føler nesten at tempingen er som en adventskalender. Spesielt nå som IKM er på julaften:rolleyes: Akkurat det er jo litt sånn på godt og vondt... Utrolig kjekt hvis det skulle klaffe, men ekstra kipt hvis det ikke gjør det. Men uansett, det ser jo bra ut så langt:p Blir spennende de neste dagene...

Nå er det håndball:D Ha en fin onsdagskveld!
 

Vedlegg

  • b_ClGrEx.png
    b_ClGrEx.png
    26,8 KB · Visninger: 56
CD19
Føler nesten at tempingen er som en adventskalender. Spesielt nå som IKM er på julaften:rolleyes: Akkurat det er jo litt sånn på godt og vondt... Utrolig kjekt hvis det skulle klaffe, men ekstra kipt hvis det ikke gjør det. Men uansett, det ser jo bra ut så langt:p Blir spennende de neste dagene...

Nå er det håndball:D Ha en fin onsdagskveld!

Wow!! For en flott stigning :excited001
Dette blir spennende!
 
CD20

Får håpe det går bedre med meg enn med håndballjentene:p Tempen gikk litt ned i dag, men det er kanskje normalt at den varierer? Satser på at den ikke synker ytterligere i morgen.

I dag har jeg en ganske chill jobbdag, med sen oppstart:happy: Altså, en ekstra time på puten gjorde godt! Senere i dag tenker jeg at det blir rydding og klesvask. Husvasken får vente til helgen:hilarious: Har pyntet litt til jul, men er vel kanskje litt sparsom, da ikke alle nissene slipper løs... Har rett og slett blitt litt kresen på julepynten:wideyed: Og litt redd for å plassere knuselige ting innen rekkevidde for de minste på to ben som kommer på besøk:p Har ikke kjøpt noe særlig med nye ting heller, men måtte bytte ut adventsstjernene, og så fant jeg en nydelig løper til spisebordet:happy: Jeg har sett meg ut en nøtteknekker (som i filmen), men den var litt dyr. Håper den snart kommer på salg:D Hvis ikke, får det blir julegave fra "nissen" til meg:angelic:


Håper dere får en fin torsdag, alle sammen:Heartred
 

Vedlegg

  • b_TEJZXs.png
    b_TEJZXs.png
    27,7 KB · Visninger: 61
I dag fortalte jeg sjefen om IVF-planene våre i februar. Han var veldig forståelsesfull, og det var i grunnen godt å bare få det ut. Føler at jeg er 10 kg lettere:woot: Skikkelig digg. Ønsker ikke å fortelle det til de andre kollegaene mine nå i første omgang, men vi får se. Jeg har jo veldig gode kollegaer, utrolig snille og hjelpsomme! Men er ikke alt de trenger å vite:p Kan hende jeg ombestemmer meg ved et senere tidspunkt, hvis jeg ser at det føles riktig.

Så... Det var dagen min så langt:p
 
CD21

Blir litt lurt av tallet, da jeg har mest lyst til å telle til 28 i stedet for 31:rolleyes: Er 6DPO i dag, og fremdeles positiv til sinns. Gleder med til helg, med baking og familiebesøk. Godt med noe som holder tankene borte fra prøvingen:joyful: Det er jo alt for lenge til jeg kan teste, men jeg koser meg med tempingen. Håper på et julemirakel:Heartred #stayalive #alliwantforxmasisyou
 

Vedlegg

  • b_NrevnA.png
    b_NrevnA.png
    27,9 KB · Visninger: 49
CD21

Blir litt lurt av tallet, da jeg har mest lyst til å telle til 28 i stedet for 31:rolleyes: Er 6DPO i dag, og fremdeles positiv til sinns. Gleder med til helg, med baking og familiebesøk. Godt med noe som holder tankene borte fra prøvingen:joyful: Det er jo alt for lenge til jeg kan teste, men jeg koser meg med tempingen. Håper på et julemirakel:Heartred #stayalive #alliwantforxmasisyou

Dette er jo en veldig fin kurve! Noen får et tempdropp mellom 6 og 9 dpo et sted, og de kaller det for festedipp, så hvis det skjer er det ingen grunn til panikk! :) Legger ved min siste kurve, alltid kjekt å ha noe å sammenligne med! :)
8A5D4F87-D20E-4250-A5A2-2C7C88E106BF.jpeg


Kos deg masse med baking i helgen, helt enig med deg i at det er viktig å fokusere på andre ting enn livmoren! ❤️
 
CD21

Blir litt lurt av tallet, da jeg har mest lyst til å telle til 28 i stedet for 31:rolleyes: Er 6DPO i dag, og fremdeles positiv til sinns. Gleder med til helg, med baking og familiebesøk. Godt med noe som holder tankene borte fra prøvingen:joyful: Det er jo alt for lenge til jeg kan teste, men jeg koser meg med tempingen. Håper på et julemirakel:Heartred #stayalive #alliwantforxmasisyou
Høres ut som en koselig helg!! :love017 Og ja, man kan jo ikke bare sitte å analysere tempgrafer og telle minutter til pinnetissing :joyful:
Og det er helt innafor at grafen går litt opp og ned i dpo-land! Søk opp pregnancy charts på FF så vil du se der :joyful:
Håper på et lite julemirakel :Heartpink
 
CD22

I går pyntet vi pepperkakehus, og slappet av etter en lang uke. Jeg satser på å bli ferdig med prøveretting på søndag, og starte på siste innleveringen jeg har etter det. Vil ikke bruke hele romjulen på å skrive:rolleyes:

Temperaturen holder seg oppe, så jeg håper, men jeg prøver å holde meg realistisk. Håper TR holder seg vekke, men hvis hun kommer kan hun godt komme før julaften. Gidder ikke innpåslitne tanter midt i julemiddagen :wacky: Julen er en tid som betyr mye for meg:Heartred

Ha en fin lørdag, alle sammen:Heartbigred
 

Vedlegg

  • b_Ez7F7C.png
    b_Ez7F7C.png
    28,5 KB · Visninger: 60
CD24
Jeg glemte jo selvsagt termometeret hjemme på lørdag, så søndag morgen fikk jeg ikke tempet. Men, men:) Var på an igjen i dag tidlig, men ser den har gått litt ned. Så nå får jeg se de neste dagene:nailbiting: Jeg har jo kjøpt inn tidligtester, men tenkte å vente til litt senere i uken med å teste. Kanskje på torsdag? Kjenner jeg er litt mer nervøs enn vanlig, med både jul og IVF i tankene. Men akkurat nå er det jo ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til, så naturen får gå sin gang.

Ikke noe særlig med symptomer. Jeg prøver å ikke kjenne så godt etter:p

Ha en fin mandagskveld :Heartred Bare 1 uke til jul:santa
 

Vedlegg

  • b_KjQXCS.png
    b_KjQXCS.png
    28,7 KB · Visninger: 55
CD24
Jeg glemte jo selvsagt termometeret hjemme på lørdag, så søndag morgen fikk jeg ikke tempet. Men, men:) Var på an igjen i dag tidlig, men ser den har gått litt ned. Så nå får jeg se de neste dagene:nailbiting: Jeg har jo kjøpt inn tidligtester, men tenkte å vente til litt senere i uken med å teste. Kanskje på torsdag? Kjenner jeg er litt mer nervøs enn vanlig, med både jul og IVF i tankene. Men akkurat nå er det jo ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til, så naturen får gå sin gang.

Ikke noe særlig med symptomer. Jeg prøver å ikke kjenne så godt etter:p

Ha en fin mandagskveld :Heartred Bare 1 uke til jul:santa
Jeg har troen på dette! Tidligtest kan du jo ta Siden i går, så hvis du tar på torsdag er det ganske sikkert resultat i hvert fall! Hvis tempen stiger, ville jeg tatt en i morgen ( for å please fansen)! Tenk! 1 uke til julaften- hurra! ❤️❤️❤️
 
CD25

I dag gikk temperaturen opp igjen, så den holder seg i grunnen stabil. Jeg klarte ikke å dy meg med testen, men den var selvsagt negativ... Så da er det bare å vente litt til:rolleyes: Ser FF mener at jeg kanskje har IKM 25. og ikke 24. desember. Gjerne like greit, så slipper jeg TR på julaften:happy: Men det betyr også at det er en hel uke til... Så er gjerne litt tidlig å teste? Tror jeg venter med neste til torsdag:)

Ha en fin tirsdag, alle sammen :Heartbigred
 

Vedlegg

  • b_J1hrix.png
    b_J1hrix.png
    29,7 KB · Visninger: 46
CD25

I dag gikk temperaturen opp igjen, så den holder seg i grunnen stabil. Jeg klarte ikke å dy meg med testen, men den var selvsagt negativ... Så da er det bare å vente litt til:rolleyes: Ser FF mener at jeg kanskje har IKM 25. og ikke 24. desember. Gjerne like greit, så slipper jeg TR på julaften:happy: Men det betyr også at det er en hel uke til... Så er gjerne litt tidlig å teste? Tror jeg venter med neste til torsdag:)

Ha en fin tirsdag, alle sammen :Heartbigred
Såååå spennende temp!! Den holder seg jo fin og høy!! :joyful:
SUPERSPENT på test på torsdag!! :love017
Fortsatt tidlig å teste! Jeg hadde ikke strek 10 dpo denne gangen! Hååååper og tror på to fine streker for deg på torsdag!! :Heartred
 
Såååå spennende temp!! Den holder seg jo fin og høy!! :joyful:
SUPERSPENT på test på torsdag!! :love017
Fortsatt tidlig å teste! Jeg hadde ikke strek 10 dpo denne gangen! Hååååper og tror på to fine streker for deg på torsdag!! :Heartred
Ja, nesten litt for spennende:rolleyes: Godt å fordele galskapen litt ut før julaften. Vil heller gå inn i julen med troen om at det ikke blir, en å få hele sjokket på julaften:inpain:
 
Back
Topp