Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner på den idag, dra hjem å sove etter jobb frister mye merEr såååå sliten og trøtt... Vet ikke om jeg orker trening i dag... Men er vel bare dørstokkmila som er lang jeg dag...
Kjenner på den idag, dra hjem å sove etter jobb frister mye mer
Det gjør jeg å, blir liksom bare en vanse sak å sjekke på hver do besøk5 + 5
Nå er det 44 dager igjen til 12 uker! Å, som jeg gleder meg! Er jo konstant bekymret for at jeg skal ba begynt å blø. Sjekker trusa nøye hver gang jeg er på do...
Jeg også! Sjekker både trusa og papiret grundig!5 + 5
Nå er det 44 dager igjen til 12 uker! Å, som jeg gleder meg! Er jo konstant bekymret for at jeg skal ba begynt å blø. Sjekker trusa nøye hver gang jeg er på do...
4 +6
Det er fredag i dag! I dag er det også 50 dager til den magiske 12 uker grensa! Å, har lurt sånn på når vi skal fortelle det til foreldre, søsken, på jobb osv... Skal jeg vente til jul, det er jo en fin anledning, eller skal vi fortelle det før... Hm. Ikke helt bestemt oss, men vi skal ihvertfall vente til 8 uker tror jeg. Foreløpig er det bare oss to som har hemmeligheten, og er jo litt morsomt det også
I går kjøpte jeg ny deo. Cosmica sin aller mildeste, så hvis den holder lukt borte blir det den. Liker egentlig ikke å bruke så mye "ekstra" på kroppen, og særlig ikke nå som er jeg er gravid... Jeg forsøkte å meg på natural sin eller noe, den helt hvite på Rema1000. Men den stinker jeg av etter bare få timer, så den gikk i søpla... Ellers må jeg ha hudkrem, ellers blir jeg sahara-tørr i fjeset... Den er også kjøpt på apotek. Ellers smører jeg ikke noe annet på kroppen som kan tas opp og påvirke lille reka, prøver jeg på ihvertfall Tenker dess mindre, dess bedre
Ellers har jeg forsøkt kjerringråd for treg mage og dag tidlig. Jeg la linfrø i vann i går kveld. Ble en seig guffe som jeg fikk i meg på morgenene i dag. Kanskje den smaker bedre med melk? Smakte jo ingenting med bare vann... Bare slim, usj...
Vi blander linfrø med biola på jobb
Jeg kjenner mye på tørsten å da mest på vann6+0
Jippi, en ny milepæl! Nå er det bare to uker til uke 8!! Gleder meg sånn!
Nye symptomer: veldig tørst! Noen andre som har det?
Også våkner jeg lettere om morgenen.... Selv om jeg er kjempetrøtt når jeg legger meg...
6+0
Jippi, en ny milepæl! Nå er det bare to uker til uke 8!! Gleder meg sånn!
Nye symptomer: veldig tørst! Noen andre som har det?
Også våkner jeg lettere om morgenen.... Selv om jeg er kjempetrøtt når jeg legger meg...
Ja jeg har drukket masse vann på kveldene de siste to ukene. Og jeg er egentlig veldig skjeldent tørst og drikker kun vann i forbindelse med trening. Elsker kullsyremaskinen min <3
Å, ja, sånn kullsyremaskin ønsker vi oss veldig! Virker så kjekt og så godt. Mamma og pappa har det og vi lager det hele tiden når vi er der
Ja digger den! Veldig enkelt og greit. Ikke så veldig dyrt heller, så det er jo et mulig julegaveønske?