Dagbok til Smil! og lille knøttet

5+0

God morgen! Å, denne uka kan hjertet begynne å slå! Tenk så fantastisk!!

Hatt en relativt fin natt. Ikke noe ekle drømmer i natt, så det er bra :) Kvalmen er der i bakgrunnen, men fortsatt så lav i intensitet at jeg kan fint ignorere den. Måtte så opp for å tisse på morgenen i dag også, det er litt uvanlig for meg. Har vanligvis stålblære! :p Litt murringer i magen, men tror det bare er luft.

Puppene er fortsatt ømme og vokser som de skulle ha hatt betalt for det. Nå er de merkbart mye større enn jeg noen gang har hatt. Litt morsomt også det da :p

I dag skal vi bare være hjemme. Vi skal rydde i hagen, ordne og stelle. Vi bor jo på gård, så er ganske mye å ta tak i ute nå, særlig når alt løvet har falt av trærne og ligger overalt! Er meldt fit vært, så gleder meg til å tusle og pusle :)

Godt du slapp unna ekle drømmer :) Du får ha en fin pusle dag. Selv er jeg på jobb, men skulle helst vært hjemme med mann og barn nå :) men men...

Godt du slapp unna ekle drømmer :) Du får ha en fin pusle dag. Selv er jeg på jobb, men skulle helst vært hjemme med mann og barn nå :) men men...

Ja, det er deilig. Våkner jo opp så letta for at de ikke er sanne... Også så mye som skjer i drømmene, blir jo så sliten, haha :p

Så morsomt å lese i dagboka di. Nesten som å lese om meg selv, jeg er noen få dager etter deg, 4+4 i dag :D

Ja, det er deilig. Våkner jo opp så letta for at de ikke er sanne... Også så mye som skjer i drømmene, blir jo så sliten, haha :p
Huff ja! Jeg våknet her natt i går av en ekkel drøm, jeg husker ikke helt konkret men den var ordentlig guffen og handlet om sønnen min. Han ble forvandlet til noe rart når babyen kom til verden :(

Huff ja! Jeg våknet her natt i går av en ekkel drøm, jeg husker ikke helt konkret men den var ordentlig guffen og handlet om sønnen min. Han ble forvandlet til noe rart når babyen kom til verden :(

Huff, det er veldig ekkelt med sånne drømmer! Også er det så lettende når man skjønner at de ikke er ekte! Men ofte sitter jeg igjen med en skikkelig guffent følelse...

Oi, dagen i dag har gått fort! En herlig dag med pølselaging og hagerydding! :) Både elg- og svinepølser. Ikke noe kvalme og jeg greide tilogmed å håndtere tarm (!) uten å brekke meg! :)

Herlig kveld også. God mat, gode vanner og skrekk-film og masse godis!

Ikke noe særlig symptomer i dag, så det herlig! Natta damer! :)

Oi, det var jammen effektivt! :) godt man har noe å gjøre så dagene går litt fortere :) Har du sovet godt?

5 + 1

God morgen! Oi, tiden er stilt tilbake i dag, det hadde jeg litt glemt. Da skjønner jeg hvorfor jeg var så våken så tidlig :)

I går hadde jeg og mannen en prat. Han ville hoppe litt i høyet, men jeg var ikke så gira. Jeg fortalte om den lille blødningen jeg hadde hatt sist etter forrige gang vi hadde hatt sex. Jeg angrer litt for at jeg ikke snakket med han om det før egentlig... Jeg skulle liksom ikke bekymre han med det, men det førte jo til han han ikke skjønte hvorfor jeg ikke ville ha sex. Jeg sier jo vanligvis aldri nei... Han ble veldig letta da jeg fortalte han det og hadde forståelse. Jeg vet jeg ikke burde være redd for det og det er helt normalt at slimhinner er litt skjøre nå, men jeg vil liksom ikke provosere fram noe heller... Og når man er redd får man hvertfall ikke lyst... Men veldig glad for at vi snakket sammen :)

Jeg vet ikke helt hvor vi ender da, jeg er jo fortsatt litt redd. Kanskje jeg burde dra til legen eller jordmor å snakke om det...

Oi, det var jammen effektivt! :) godt man har noe å gjøre så dagene går litt fortere :) Har du sovet godt?

Ja, godt å ha litt å drive med, da går tiden fort :)

Ja, sov godt fram til klokka 6 ca. Da våknet jeg og var overbevist om ta jeg hadde glemt å ta inn en av hundene i går kveld. Hun er liten, bare 5 kg, og tåler ikke å være ute lenge når det er kaldt. Jeg spurte mannen om han hadde dobbeltsjekka at alle hundene var inne, og han sa ja. Men så begynte jeg å tenke at kanskje han ikke hadde dobbeltsjekka og at mistemann fortsatt var ute, og at han bare sa det for å roe meg ned. Men kunne ikke gå å sjekke heller, for jeg må jo stole på han. Så ble liggende å bruble og bekymre meg ganske lenge... Sovna litt etterhvert og da drømte jeg at jeg krangla skikkelig med mannen og at det var masse stor ekle insekter i senga. Skikkelig creepy drøm!

Jeg er sulten, hele tiden! Vet ikke hva jeg skal gjøre!?

Noen andre som opplever det? Tips, anyone? Unntagen å spise insane mangder med mat :p

Jeg er sulten, hele tiden! Vet ikke hva jeg skal gjøre!?

Noen andre som opplever det? Tips, anyone? Unntagen å spise insane mangder med mat :p

Sove :D
Se på en spennende film eller serie
Drikk masse vann
Fyll opp magen med feks gulrot :hilarious:

Men man skal jo ikke gå rundt å være sulten. Så jeg mener at man bør spise noe når man blir sulten, og da ikke så mye men kanskje heller oftere, så man ikke blir så sulten at man må hive i seg masse når man plutselig holder på å sulte i hjel.

Hilsen en som nettopp har spist sjokolade og potetgull til lunsj o_O

Sove :D
Se på en spennende film eller serie
Drikk masse vann
Fyll opp magen med feks gulrot :hilarious:

Men man skal jo ikke gå rundt å være sulten. Så jeg mener at man bør spise noe når man blir sulten, og da ikke så mye men kanskje heller oftere, så man ikke blir så sulten at man må hive i seg masse når man plutselig holder på å sulte i hjel.

Hilsen en som nettopp har spist sjokolade og potetgull til lunsj o_O

Hehe, kjenner igjen den! Spiste nettopp en stor kanelsnurr, og er nesten mer sulten etterpå. Trøkka nedpå en gulrot, men det hjalp lite... Vante en halvtime så ble det tre knekkebrød... Fortsatt sulten. Usj :(

Men lurt å drikke vann, skal ta meg et stort glass nå :) Takk. Så skal jeg rigge meg til forran TVen og se på BBC dokumentaren "in the womb" #pregolife :p

Hehe, kjenner igjen den! Spiste nettopp en stor kanelsnurr, og er nesten mer sulten etterpå. Trøkka nedpå en gulrot, men det hjalp lite... Vante en halvtime så ble det tre knekkebrød... Fortsatt sulten. Usj :(

Men lurt å drikke vann, skal ta meg et stort glass nå :) Takk. Så skal jeg rigge meg til forran TVen og se på BBC dokumentaren "in the womb" #pregolife :p

Hehehe høres bra ut! Greit å få tankene over på noe annet! :)

Et glass melk etter et måltid hjelper på å forlenge metthetsfølelsen:)

5+2

Oi, så fort tiden går! Allerede er 13 % av graviditeten unnagjort, og vi har jo så vidt startet!

Tisset på pinne for siste gang i dag. Jeg hadde en digital igjen fra cb, som jeg hadde spart til i dag. Håpa jeg skulle få 3+, men fikk bare 2-3 :/ Håper jeg har godt nok hcg stigning!

Ellers var det deilig å sove en time lengre i dag. Herlig!

Litt murringer i dag igjen. Kan muligens være at jeg har hatt på meg meg slimfit bukse, og den sitter litt etter. Kjenner den presser litt på magen nå, og det kan jo kanskje ha litt utslag. Gikk mye med joggebukse i helga, det var herlig :)

Også hadde jeg en vond drøm i natt igjen. Drømte igjen at jeg blødde masse og ga graviditeten var over :( Huff... Får sånn ekkel klump i magen av sånne drømmer...

Last edited:
Back
Topp