Dagbok til Smil! og lille knøttet

Hehe, ja, jeg tar fri fra jobben og alt. Spart opp en del ferie. Tør ikke la hundemor føde og være alene de første ukene. Selv om denne tispa er dreven og hatt to kull før. Driver et lite oppdrett :) Veldig koselig, men tar mye tid og ressurser. Trives veldig med det da, er spent på om jeg kan, og har overskudd, til å fortsette med det etter barn.

Så kult! :D Det må være en veldig koselig tid fra valpene blir født!

Jeg har hund også og følger oppdretterne hennes på facebook, og har skjønt at det er helt ekstremt mye jobb som går med og masse tid. De driver jo i ganske stor skala da, men er jo en del som skal være på plass uansett.

Skal du på Dogs 4 all i morgen kanskje? :D Det skal jeg, uten hund, bare se :)
 
Så kult! :D Det må være en veldig koselig tid fra valpene blir født!

Jeg har hund også og følger oppdretterne hennes på facebook, og har skjønt at det er helt ekstremt mye jobb som går med og masse tid. De driver jo i ganske stor skala da, men er jo en del som skal være på plass uansett.

Skal du på Dogs 4 all i morgen kanskje? :D Det skal jeg, uten hund, bare se :)

Ja, det går en del tid. Men er jo givende også.

Det skal jeg :) Skal stille to av hundene mine! Gleder meg, er alltid morro med norsk vinner!
 
8 + 1

Off... Våknet opp i dag med sår hals og tett i nesa. Hue er tungt og hamrer forsiktig og kvalmen presser på. Nyser hele tiden... Deilig søndag du...

Dagen i dag kommer til å gå med i sofaen...

Ellers så er det over 3 døgn siden jeg hadde den bittelille blødningen. Ikke sett noe siden. Så det er jeg veldig glad over.
 
8 + 3

Så lenge holdt jeg... Det ble bestilt time i dag hos jordmor til en tul. Har tenkt mye i det siste på om det kanskje ikke er noe her. Og etter blødningen sist torsdag er jeg blitt mer og mer bekymret. Nå vil jeg bare ha en bekreftelse på at hjertet slår og at det er noe der. Kanskje det blir mer virkelig også..?

Blir neste fredag, i 10 svangerskapetsuke. 9+5 etter menstermin. Blir spennende med ny termin også :)
 
Så spennende, det anbefales :) Vi var i dag og jeg ble satt en uke tilbake :hungover:
 
9 + 6

I dag var vi på ultralyd! Alt sto bra til. Jeg er helt forelska! <3

659bd901d7b360778f46afa0a3278346
 
Hvordan går det med deg? ❤
 
Hvordan går det med deg? [emoji173]

Heihei! Så koselig at du spør. Jo det går bra. Er nå i 11+3 og formen begynner å bli bedre. Har ikke kasta opp eller noe, men har vært kvalm og hatt utrolig dårlig med matlyst. Jeg pliktspiser om dagen...

Synes feks det er utfordrende å lage mat til jul, har jo overhode ikke lyst på noe av det selv, så da er ikke motivasjon helt topp heller. Men fått laga noen småkaker, sylte og lefser bla, så noe mat skal det bli.

Det at jeg har så dårlig matlyst skinner jo igjennom på vekta også. Fant ut i dag at jeg hadde gått ned 2 kg siden 8 ukerskontrollen... Føler at det ikke er så bra, men vet det er normalt. Forsøker å spise ofte, men greier ikke mye mye og det holder meg så mett så lenge. Glemmer å spise og har dessuten ikke lyst på noe. Noe som går lettere ned enn andre ting er banan og surkål, haha. Spiste middag med kunne poteter og surkål her for noen dager siden.

Ellers alt bra. Er mye trøtt da, så sover mye :) Men ellers ingen vondter.

Gleder meg til helga, da skal vi sprekke nyheten til svigers. Mamma og pappa får vite det på lille julaften :)

Har fulgt med på dagboka di! Gratulerer masse <3
 
Heihei! Så koselig at du spør. Jo det går bra. Er nå i 11+3 og formen begynner å bli bedre. Har ikke kasta opp eller noe, men har vært kvalm og hatt utrolig dårlig med matlyst. Jeg pliktspiser om dagen...

Synes feks det er utfordrende å lage mat til jul, har jo overhode ikke lyst på noe av det selv, så da er ikke motivasjon helt topp heller. Men fått laga noen småkaker, sylte og lefser bla, så noe mat skal det bli.

Det at jeg har så dårlig matlyst skinner jo igjennom på vekta også. Fant ut i dag at jeg hadde gått ned 2 kg siden 8 ukerskontrollen... Føler at det ikke er så bra, men vet det er normalt. Forsøker å spise ofte, men greier ikke mye mye og det holder meg så mett så lenge. Glemmer å spise og har dessuten ikke lyst på noe. Noe som går lettere ned enn andre ting er banan og surkål, haha. Spiste middag med kunne poteter og surkål her for noen dager siden.

Ellers alt bra. Er mye trøtt da, så sover mye :) Men ellers ingen vondter.

Gleder meg til helga, da skal vi sprekke nyheten til svigers. Mamma og pappa får vite det på lille julaften :)

Har fulgt med på dagboka di! Gratulerer masse <3

Haha, banan og surkål, fantastisk! Da tenker jeg at du spiser det du vil, så du får i deg mat :)

Ja, er spent på hvordan de neste ukene blir ift kvalme. Håper det går greit og jeg slipper å spy så mye.

Åååh, så spennende!! Jeg holder på å sprekke allerde! Det er så lenge til jeg er 12 uker :nailbiting: Du må oppdatere om hvordan de kommende besteforeldrene tar det ❤

Tusen takk for det ❤ Dette er kjempespennende!
 
17+6

Kjenner stadig sprak nå. Veldig artig. Magen har også blitt tydelig større. Gleder meg til mannen kan kjenne spark han også <3

Noen andre her som kjenner spark enda? Og hvor langt er dere på vei?
 
17+6

Kjenner stadig sprak nå. Veldig artig. Magen har også blitt tydelig større. Gleder meg til mannen kan kjenne spark han også <3

Noen andre her som kjenner spark enda? Og hvor langt er dere på vei?
Trooor kanskje jeg kjenner noe som ikke pleier være der [emoji14] Jeg er 16+0 i dag, førstegangs. Enn du? (Gadd ikke lese meg tilbake [emoji14] ) Hvordan kjennes det ut?
 
Såå spennende!! Lykke til, håper dere får en fin opplevelse :)
 
Heihei!

Da er ultralyden overstått. Alt så bra ut, og alle mål var innafor normalen. En liten gutt kommer til oss og vi fikk ny termindato 30. juni!

Opplevelsen var helt ok. Jordmor var hyggelig, men jeg var egentlig helt rolig. Ble ikke emosjonell eller gira eller noe. Letta over at alt var ok, men ikke noe mer føleri.

Kjenner jeg er litt skuffa. Hadde sett for meg at dette skulle bli tidenes moment. Men egentlig var det litt mer meh... Ok liksom, der er du på skjermen...

Håper morsfølelsen kommer sterkere etterhevt...
 
Back
Topp