Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Det skjønner jeg. Jeg syns det er terapi å lese om andres opplevelser og hvor godt dere damer takler det meste oppi noe av det vondeste dere oppleverTakk for fine ord, snille Terapi å skrive og så god støtte å få her inne.
Jeg og du var jo akkurat like langt husket jeg fra augustgruppa. Håper virkelig, virkelig, virkelig at du slipper å gå gjennom det. Har du mistet symptomer eller har du «bare» dårlig magefølelse? Huff, den UL er bare for nervepirrende og jævlig. Samtidig greit å bare få vite uansett utfall når man er såpass bekymret
Ja, det var vi Og det er dessverre flere som har «forsvunnet» fra den gruppa
Takk, jeg krysser fingrene for det og håper at det går fint! Symptomene kommer og går hele tiden, og det gjorde det da jeg gikk gravid med de to andre også. Er mer en slags dårlig magefølelse jeg har Men ja, det er som du sier, jeg trenger å bare vite uansett hvilken vei det går sånn at jeg slipper å være i uvitenhet!! Er kanskje mest sistnevnte som plager meg skikkelig og som gir meg litt dårlig magefølelse. De andre svangerskapene mine har jeg jo vært på tul 6+noe, 8+noe og så mellom uke 10-12. Mens nå blir første når jeg er 9+1 og jeg har ikke peiling på om fosteret noen gang har leve inni der… men men. Tiden vil vise.
Ønsker deg alt vel framover og at du får støtte av de rundt deg