Dagbok - alle gode ting er 3?

Hvordan går det? :)
Av en eller annen grunn får jeg ikke opp varsler når noen skriver her, så får jo bare med meg innlegg hvis jeg blar meg frem til egen dagboko_O

I dag er jeg 12+3 og fortsatt gravid. Satte siste dose Crinone på torsdag (12+1) og det har vært veldig fint å slippe det klisset, altså!

Tankene vipper veldig mellom at jeg begynner å glede meg og til at jeg ser for meg ingen liv på neste ul. Måtte torsdagen komme fort! Om alt står bra til på min siste TUL, når jeg er 13+1, offentliggjør vi nyheten :) Jeg begynner å få store problemer med å skjule magen og livmorkanten kan kjennes ca. tre fingerbredder over symfysen. Jeg har allerede blitt avslørt av en kollega som spurte når jeg hadde termin, og jeg tipper det er enda flere som har luktet lunten. Jeg gleder meg til jeg slipper å kle meg i veldig vide klær og heller kan vise frem magen :D

Hva med deg?? Nå har du vel ikke så mange mnd igjen av permisjonen, har du?
 
Første time hos jordmor i morgen! Håper hun lytter etter hjertelyd, selv om det er tidlig. Fant hjertelyd igjen på søndag, med rundt 160 slag i minuttet. Er veldig glad for at jeg har kjøpt meg doppler, sånn at jeg kan sjekke at det er liv, sånn annenhver eller hver tredje dag, når angsten melder seg :D
 
Første time hos jordmor i morgen! Håper hun lytter etter hjertelyd, selv om det er tidlig. Fant hjertelyd igjen på søndag, med rundt 160 slag i minuttet. Er veldig glad for at jeg har kjøpt meg doppler, sånn at jeg kan sjekke at det er liv, sånn annenhver eller hver tredje dag, når angsten melder seg :D

Doppler er meget hjelpsomt i starten, når man kjenner på den angsten! ❤️
Lykke til hos JM. :)
 
Lykke til hos jordmor og på ultralyd senere i uken ❤️❤️ Dette går så absolutt veien, Nuuni ❤️❤️
 
Av en eller annen grunn får jeg ikke opp varsler når noen skriver her, så får jo bare med meg innlegg hvis jeg blar meg frem til egen dagboko_O

I dag er jeg 12+3 og fortsatt gravid. Satte siste dose Crinone på torsdag (12+1) og det har vært veldig fint å slippe det klisset, altså!

Tankene vipper veldig mellom at jeg begynner å glede meg og til at jeg ser for meg ingen liv på neste ul. Måtte torsdagen komme fort! Om alt står bra til på min siste TUL, når jeg er 13+1, offentliggjør vi nyheten :) Jeg begynner å få store problemer med å skjule magen og livmorkanten kan kjennes ca. tre fingerbredder over symfysen. Jeg har allerede blitt avslørt av en kollega som spurte når jeg hadde termin, og jeg tipper det er enda flere som har luktet lunten. Jeg gleder meg til jeg slipper å kle meg i veldig vide klær og heller kan vise frem magen :D

Hva med deg?? Nå har du vel ikke så mange mnd igjen av permisjonen, har du?

Hvordan har det gått i dag? :woot:

Jeg begynner å jobbe i desember:( Så har jeg ulønnet og ferie fra april og til han begynner i bhage i august. Gleder meg ikke 1% til å begynne å jobbe igjen - synes det er pyton, rett og slett :yuck:
 
Doppler er meget hjelpsomt i starten, når man kjenner på den angsten! ❤️
Lykke til hos JM. :)
Takk♥️ JM ville ikke lytte etter hjertelyd, men det gjorde ikke noe, for jeg kan lytte hjemme :)
 
Lykke til hos jordmor og på ultralyd senere i uken ❤️❤️ Dette går så absolutt veien, Nuuni ❤️❤️
Takk! Jeg begynner å få et lite håp nå, og gleder meg til ul i morgen, bare for å kunne få et svar.
 
Hvordan har det gått i dag? :woot:

Jeg begynner å jobbe i desember:( Så har jeg ulønnet og ferie fra april og til han begynner i bhage i august. Gleder meg ikke 1% til å begynne å jobbe igjen - synes det er pyton, rett og slett :yuck:

Skjønner godt at du ikke gleder deg til jobb. Synes selv alltid det er så nedtur å begynne å jobbe igjen, men når jeg først har startet, synes jeg det er befriende. På jobb har jeg mulighet til å drikke en hel kopp med kaffe uten å måtte ta den i microen et par ganger :D

Har du bedt om ammefri? Det kan lette litt, sånn at du begynner en time seinere og slutter en time tidligere.
 
Skjønner godt at du ikke gleder deg til jobb. Synes selv alltid det er så nedtur å begynne å jobbe igjen, men når jeg først har startet, synes jeg det er befriende. På jobb har jeg mulighet til å drikke en hel kopp med kaffe uten å måtte ta den i microen et par ganger :D

Har du bedt om ammefri? Det kan lette litt, sånn at du begynner en time seinere og slutter en time tidligere.

Jeg får kun 1 time ammefri, så den må jeg ta på slutten av dagen fordi bilrushet / trafikken gjør at jeg må reise tidlig på jobb. Så det hjelper jo litt selvfølgelig. Men gruer meg veldig, hjelper jo ikke at jeg mistrives på jobb heller :yuck:

Masse lykke til på TUL i morgen :love2
 
Frisk og fin baby i dag♥️ Litt vanskelig å måle, for den sprellet og lå i bro hver gang JM prøvde å måle lengden:joyful: Hjerteslag på 153 slag i minuttet :) Nå kan nyheten deles, for nå SKAL det gå veien!
 
Frisk og fin baby i dag♥️ Litt vanskelig å måle, for den sprellet og lå i bro hver gang JM prøvde å måle lengden:joyful: Hjerteslag på 153 slag i minuttet :) Nå kan nyheten deles, for nå SKAL det gå veien!
Å, så fantastisk deilig at dere fikk se en sprell levende baby! Denne sitter helt i mål!:wav
 
Dette var virkelig nydelig å lese, Nuuni ❤️❤️❤️
 
Frisk og fin baby i dag♥️ Litt vanskelig å måle, for den sprellet og lå i bro hver gang JM prøvde å måle lengden:joyful: Hjerteslag på 153 slag i minuttet :) Nå kan nyheten deles, for nå SKAL det gå veien!

Å, for noen fantastisk herlige nyheter!! Gratulerer så masse!! :Heartpink Nå gleder jeg meg på deres vegne og egne som kan følge dere fremover :Heartpink:love7:Heartblue
 
14 uker er det gått nå, og nå har jeg begynt å fortelle det til mine søsken og noen utvalgte kollegaer. Svigers har fått vite det og i morgen er det mine foreldres tur.

Når det gjelder resten, tenkte jeg bare å la magen vokser og så får heller folk bare se det selv :D
 
De kommende storesøskene gleder seg veldig! De lurer på hvor stor babyen er og om det er lenge til den kommer ♥️ Vi ser på gravditetsapper sammen og de synes det er utrolig spennende ♥️
 
Så deilig å lese ❤️❤️
 
Hva sa svigers og foreldrene dine om den gode nyheten? :)

Så godt å lese at storesøsken gleder seg og synes det er stas:love7 Ingenting er bedre enn det :Heartpink Når er neste ul? Blir det ordinær? Har dere lyst å finne ut kjønn? Hva tror du det blir? :) Dette er så utrolig spennende :happy093
 
Back
Topp