Dagbok - alle gode ting er 3?

Hurra, fantastiske nyheter :Heartred Håper hjertet ditt kan få litt ro i tiden fremover nå :Heartred
Nå føler jeg meg 1000kg lettere! Det er jo fortsatt en sjanse for at ting ikke går som det skal, men den er så minimal at jeg må nesten prøve å være positiv nå :)
 
Dette går virkelig veien nå ❤️❤️ En liten sprellende skatt ❤️❤️ Fantastisk ❤️
 
Å, dette er fantastiske nyheter! Bittelille var så fin :love7 Håper du klarer å glede deg og tenke at dette ordner seg, for nå er det mye større sannsynlighet for at det skal gå bra fremfor noe annet :Heartpink
 
Herregud, så fantastisk ❤ Nå blir det baby! ❤
Hurra Nuuni! Gratulerer så mye!:joyful::Heartred
Å, dette er fantastiske nyheter! Bittelille var så fin :love7 Håper du klarer å glede deg og tenke at dette ordner seg, for nå er det mye større sannsynlighet for at det skal gå bra fremfor noe annet :Heartpink
Ååh, gratulerer så mye :love7
Hurra for fin UL ❤️
Gode folk♥️ Etter denne ul'en har jeg følt meg som et nytt menneske. Til og med mannen har kommentert at jeg har endret meg. Nå er jeg 100 ganger mer avslappet, og ikke anspent og sint lenger. Det blir ny ul i uke 12/13 en gang, så nå har jeg enda noe å glede meg til :)
 
Gode folk♥️ Etter denne ul'en har jeg følt meg som et nytt menneske. Til og med mannen har kommentert at jeg har endret meg. Nå er jeg 100 ganger mer avslappet, og ikke anspent og sint lenger. Det blir ny ul i uke 12/13 en gang, så nå har jeg enda noe å glede meg til :)

Så utrolig godt å lese! Det høres ut som det kommer til å bli en fin tid for dere fremover nå når de negative følelsene har løsnet og gitt plass til de gode :Heartpink Så utrolig flott! Håper dere nyter tiden fremover, gleder meg til å lese om storesøskens reaksjoner :woot:
 
Hvordan går det med deg? :)
Jeg hadde faktisk tenkt å skrive en oppdatering i dag :D

Nå er jeg kommet til 10+0 og er fortsatt gravid (såvidt jeg vet)

I dag var jeg på svangerskapskontroll hos legen og fikk fylt ut helsekort og tatt blodprøver. Legen min er veldig forståelsesfull og mente vi heller burde snakke om hvordan redselen for å miste påvirker meg, fremfor kostholdsråd. Siden jeg har vært gravid noen ganger før, gikk han ut i fra at jeg hadde kontroll på hva man bør unngå, noe som stemmer helt :D

Han ønsket også at jeg skulle komme inn til samtale en uke etter neste ul (ca uke 14, da) bare for å høre hvordan det går med meg da. Litt usikker på om jeg kommer til å bestille time da, litt avhengig av når jeg får time hos JM. Skal fylle ut skjema til helsestasjonen i dag, og fra jeg leverer skjemaer tar det ca 4 uker før man får time. Kan hende jeg får time i uke 14, og da holder jeg meg til JM.

Neste ul er torsdag om 3 uker og hvis alt er bra, forteller vi nyheten til familie da :)
 
Dette var en fin oppdatering! :Heartpink Altså, at du fortsatt er gravid og at legen ønsker å fokuserer din mentale helse, fremfor kostholdsråd. Sistnevnte hadde vært enklere for han å forholde seg til tror jeg. Mental helse og redselen for å miste er viktig å ta på alvor, for det kan potensielt styre så mye av hverdagen.

Dette kommer til å gå veldig bra, det er jeg helt sikker på :Heartpink
 
Så utrolig herlig at legen passer litt på deg..! Viktig å fokusere på deg som individ, ikke bare.. krysse av et skjema for hva som burde gåes gjennom.

Godt å høre at svangerskapet går greit; denne spiren kommer til å sitte til mål nå ❤️❤️
 
I dag, 10+5, fant jeg hjertelyden med doppler for første gang:love7
 
Ååå, for en koselig milepæl :love7
Jeg vet :D Holdt på å bestille ny ul denne uken, fordi det er 2,5 uke til neste ul og det er så lenge å vente til. Glad jeg ikke bestilte, for hvis jeg klarer å finne hjertelyden innimellom, kan jeg bli beroliget av det :)
 
Back
Topp