Crawings

Jeg fikk tårer i øyekroken på butikken i dag. Gikk forbi spekemat-torget :-( forferdelig!! Jeg er virkelig avhengig av det fra før :(:(:( og vår lokale spekemat er seriøst den beste i hele verden.
 
Jeg fikk tårer i øyekroken på butikken i dag. Gikk forbi spekemat-torget :-( forferdelig!! Jeg er virkelig avhengig av det fra før :(:(:( og vår lokale spekemat er seriøst den beste i hele verden.
Men så ble jeg kvalm av å skrive det nå, Hahah!
Livet som gravid altså...
 
Ost og meieriprodukter i alle former! Veldig rart, det er ting jeg normalt ikke spiser så mye av. Og vingummi, særlig surt. Og det pleier jeg heller aldri å ville. Grønnsaker derimot... spiste kyllingsalat til 150 kroner tidligere denne uka og kastet opp alt.. ble ganske irritert. :p
Så bra med osten og meieriproduktene! Veldig mange velger bort dette i svangerskapet, men da velger man også bort viktige kilder til inntak av jod - noe vi burde få i oss mer av! Jeg får også i meg mye ost og meieriprodukter :D Mmmmmmelk!! Haha, omnom!
 
  • Liker
Reactions: CSS
Jeg fikk tårer i øyekroken på butikken i dag. Gikk forbi spekemat-torget :-( forferdelig!! Jeg er virkelig avhengig av det fra før :(:(:( og vår lokale spekemat er seriøst den beste i hele verden.
Jeg ser også alltid lengselsfullt mot spekematdisken når jeg skal handle pålegg.. :( Spesielt nå som jeg har så dilla på salt mat. Jeg er sånn som ofte har ønsket meg fenalår til jul og sånn, og spist det opp innen januar er over :)) Måtte slutte med det til slutt for ikke å bli like bred som jeg er lang, men fyyyyy så godt det er med nyskjært fenalår ❤❤❤ Bah... Skulle bare holdt munn, nå ble jeg superhol på det :))
 
Jeg ser også alltid lengselsfullt mot spekematdisken når jeg skal handle pålegg.. :( Spesielt nå som jeg har så dilla på salt mat. Jeg er sånn som ofte har ønsket meg fenalår til jul og sånn, og spist det opp innen januar er over :)) Måtte slutte med det til slutt for ikke å bli like bred som jeg er lang, men fyyyyy så godt det er med nyskjært fenalår ❤❤❤ Bah... Skulle bare holdt munn, nå ble jeg superhol på det :))
Enig med deg; ti stille!!! :p
 
Så bra med osten og meieriproduktene! Veldig mange velger bort dette i svangerskapet, men da velger man også bort viktige kilder til inntak av jod - noe vi burde få i oss mer av! Jeg får også i meg mye ost og meieriprodukter :D Mmmmmmelk!! Haha, omnom!
Jeg tenkte også det var fint, helt til jeg så en episode av Fødeavdelingen hvor en veltrent og sunn kvinne hadde fått svangerskapsdiabetes pga alt melkesukkeret :p Jeg begynner å le av alle tingene det er mulig å bekymre seg for, at hver gang jeg hører en historie om noe som har gått galt så tenker jeg at det kommer til å skje med meg. Mitt normale sukkerinntak, som var litt vel høyt, er mer enn halvert da, så jeg håper det hjelper litt! :)
 
Idag blir det merkelig nok fiskeboller med bacon til middag, det har jeg ikke spist siden jeg var liten!! Fikk så lyst på det.. Sykt rart! Også er sambo borte i kveld, så da kan jeg snike meg til det :p

Ellers har også jeg vært stor fan av potetstappe, helst hjemmelaga❤️
Fiskeboller hadde jeg sånn dilla med under graviditeten med de to første at mannen ser helst at jeg lager det når han ikke er hjemme :D
 
Jeg lurer på om jeg har en skjult crawing :D Jeg får vann i munnen når jeg triller tur og ser epler på trærne OVERALT! Tidligere i dag måtte jeg parkere vognen og klatre opp i det ene treet :) jeg ble belønnet med et saftig og surt eple :D
 
Jeg lurer på om jeg har en skjult crawing :D Jeg får vann i munnen når jeg triller tur og ser epler på trærne OVERALT! Tidligere i dag måtte jeg parkere vognen og klatre opp i det ene treet :) jeg ble belønnet med et saftig og surt eple :D
Herlig :D
 
Back
Topp