Crawings

Salte ting. Oliven, potetgull, tomatsuppe. Mmmm!
 
Grønne epler, plommer, muslibrød med rødbetsalat og currygryte. Det er stort sett det eneste jeg har lyst på om dagen :)
 
Last edited:
Idag blir det merkelig nok fiskeboller med bacon til middag, det har jeg ikke spist siden jeg var liten!! Fikk så lyst på det.. Sykt rart! Også er sambo borte i kveld, så da kan jeg snike meg til det :p

Ellers har også jeg vært stor fan av potetstappe, helst hjemmelaga❤️
 
Idag blir det merkelig nok fiskeboller med bacon til middag, det har jeg ikke spist siden jeg var liten!! Fikk så lyst på det.. Sykt rart! Også er sambo borte i kveld, så da kan jeg snike meg til det :p

Ellers har også jeg vært stor fan av potetstappe, helst hjemmelaga❤️
Hjemmelaget er best ja!! Helst med løk i (som koker sammen med potetbitene)
 
Bare tanken på pinnekjøtt gjør at jeg blir helt sprø og får vann i munnen. Vi kan vel spise det?


Ellers får jeg helt kvalmen av tanken på potetgull. Det har smakt så godt med litt salt pottis de andre svangerskapene, men det er helt uaktuelt nå
 
Tyrkisk pepper og villabrus! VÅKNER og tenker på villabrus. :eek:
Og jeg som ikke har drukket sukkerbrus på over 10 år - åneeiiii:excited001
 
I dag måtte jeg kjøre til butikken for å kjøpe meg lapskaus på hermetikkboks. Har ikke spist det på mange år.. Men var bare det jeg ville ha. Kvalm som fy før jeg spiste men smakte bra og kvalmen forsvant :)

Ellers er biff stroganoff en favoritt hos meg når jeg er gravid. Er ikke så glad i kjøtt ellers, men når jeg er gravid blir jeg litt "dinosaur". Sikkert noe jern eller annet jeg trenger.. :)
 
Oboy og ostesmørbrød❤️ :D

Ellers har jeg fått dilla på god gammaldags husmannskost som minner meg om når jeg var liten. Fiskegrateng, tomatsuppe, hjemmelagde kjøttkaker, pølse- og potetgryte, hjemmelaga potetstappe, fiskeboller, sånne ting som smaker ganske lite og som jeg aldri egentlig spiser lenger.. haha. Samboeren er ikke like begeistret for det.. haha. Vanligvis spiser vi mye spennende afrikansk, asiatisk, osv. - mat med mye smak. Det frister absolutt ikke om dagen.. :p
 
Ingen crawings, men føler jo at jeg er sulten hele tiden Sist jeg gikk gravid hadde jeg crawings på isbiter, får se om det kommer denne gangen også!
 
Ost og meieriprodukter i alle former! Veldig rart, det er ting jeg normalt ikke spiser så mye av. Og vingummi, særlig surt. Og det pleier jeg heller aldri å ville. Grønnsaker derimot... spiste kyllingsalat til 150 kroner tidligere denne uka og kastet opp alt.. ble ganske irritert. :p
 
Back
Topp