Crawings

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Ok, jeg innrømmer det!! Jeg har fått crawings!! Aldri hatt det tidligere... Men i går kveld så fikk jeg ikke sove. Jeg MÅTTE bare stå opp å spise knekkebrød med smør og gulost :D det smakte bare såååå godt! :D flere som har fått dilla på noe?
 
Jeg har ikke noe spesielt som jeg har fått dilla på, men jeg merker at jeg får en ekstrem hunger etter helt spesielle ting plutselig, og da MÅ jeg ha det NÅ. Sånn som sånn hermetikkboks med erter, kjøtt og flesk her en dag. Selv om jeg ble kvalm mens jeg spiste, klarte jeg ikke stoppe :)) Har ikke hatt behov for å spise det siden for å si det sånn :p I dag var det egg og røkt ørret. Naammmm. Men så er jeg fornøyd liksom. Mat er bare helt ekstremt mye mer tilfredsstillende godt nå enn før :))
 
Last edited:
Milkshake og appelsinjuice! Akkurat som da jeg var gravid med gutten sist. Kanskje det er en gutt!? ☺️
 
Ingen crawings her, sliter veldig med å finne mat som ikke trigger kvalmen. ;-(
 
Junk food :p
 
Kvalm 24/7 her også, men må jeg så må jeg. Og da klarer jeg ikke å la være heller...
Huff ja, disse hormonene er virkelig lunefulle! Blir du mer kvalm etter at du har spist det du har lyst på? Eller er det sånn at den maten du har lyst på ikke gjør deg kvalm? Jeg fikk veldig lyst på is i stad og stappa den nedpå. Regna jo med at jeg måtte kaste opp etterpå, men snarere tvert imot - etterpå så følte jeg meg litt mindre kvalm. :)
 
Huff ja, disse hormonene er virkelig lunefulle! Blir du mer kvalm etter at du har spist det du har lyst på? Eller er det sånn at den maten du har lyst på ikke gjør deg kvalm? Jeg fikk veldig lyst på is i stad og stappa den nedpå. Regna jo med at jeg måtte kaste opp etterpå, men snarere tvert imot - etterpå så følte jeg meg litt mindre kvalm. :)
Føler mange ganger at det skal komme i retur, men bare av og til at det gjør det. Holder heldigvis mer og mer på maten nå som jeg spiser lite og ofte :)
 
Jeg har ikke hatt noe cravings enda. Heller det motsatte! Her frister egentlig ingen mat før jeg spiser det. Om jeg for eksempel tenker på en hvilken som helst matrett jeg tidligere har likt, får jeg det for meg at det ikke kommer til å smake godt, og blir nesten kvalm av tanken. Men om jeg likevel spiser det smaker det det samme som før :p
 
Idag crawer jeg pizzahorn, så har bakt 50 stk i forskjellige varianter og spist altfor mange :/
 
IFA ☺️
 
Her er det forskjellig nesten fra dag til dag :p En dag var det sånn at jeg bare MÅTTE ha epler, dagen etter var kinamat alt jeg kunne tenke på :shy:
 
Lakriiiis er det i dag :rolleyes: Og jeg har lakris i skapet til og med. Baaah. Men det er jo mandag!! :))
 
Back
Topp