Crawings

Har ikke fått noen skikkelige crawings enda bytter litt for hver dag men surt godteri er veldig godt (klarte ikke spise det før):p
 
Ikke enda heldigvis.... Håper virkelig ikke jeg får samme crawing som forrige svangerskap for da måtte jeg ha LoveHearts tilgjengelig hele tiden fordi det smakte såpe pluss at det blir pulver i munnen og det var så godt..... Etterhvert tok gulrøtter i bunt (de med jord og det grønne på) et must. Bodde en plass hvor butikken var stengt på søndager og da begynte jeg å grine en søndag jeg var tom for gulrøtter... *flau* Samboeren måtte også stå opp og steke vafler midt på natta en gang..
 
Sjokolademelk! Må ha det, selv om jeg er usikker på om det gjør kvalmen bedre eller verre...
 
Elsker å lese den tråden her!!! Hehe... Jeg så en dame med is på vei inn i butikken igår og bare MÅTTE ha den samme isen selv! Den var sååå god i begynnelsen men endte jo med å bli kvalm av den da :p
 
I dag var jeg i butikken og handlet og så kjente jeg noe som luktet så sinnsykt godt borte i frukthyllen! Måtte bort å lukte på 3-4 meloner for å finne ut hva det var som luktet så godt at jeg bare måtte ha det! Det var en galia melon. Og
Nå har jeg spist hele melonen... xsmile9
 
Plutselig klarer jeg bare ikke knekkebrød og gulost :eek: nå er det potetmos for alle penga *rister oppgitt på hodet*
 
Brødskiver med brunost, merkelig nok! Spiser minst 5 om dagen.. :p
 
Har vanvittig lyst på sushi. Tror det er pga ingefæren og den salte soyasausen. Selv når jeg er ufattelig kvalm vil jeg ha sushi.
 
Back
Topp