Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjæl!! Spesielt Hamar sin!Julebrus![]()
Men rart at jeg ikke har noe lyst på no.. 
Hamar sin er god! Også går det i Aass sin her, den treffer hjemSjæl!! Spesielt Hamar sin!

Jeg og savner te, men har heller ikke lyst på i det hele tattNå smaker sure ting endelig surt igjen, og ikke søtt. Så var godt med en San Pellegrino Limonata i stad.
Mistet komplett lysten på te for et par uker siden. Så håper at jeg snart kan drikke litt innimellom snart![]()
Før, så pleide jeg å drikke en liter om dagen. En halvliter sort/grønn før lunsj og en halvliter av den andre typen etter.Jeg og savner te, men har heller ikke lyst på i det hele tatt

Åh! Jeg har såååå lyst på fårepølse på skivene mineBørster støv av denne! Hva slags cravings har dere om dagen?
For min del går det i perioder med intense sjokoladecravings og perioder med cravings på friske bær. Har også agurk på alt av pålegg (ikke søtt da hehe).

Ahh, de verste cravingene er jo de man ikke får tilfredsstiltÅh! Jeg har såååå lyst på fårepølse på skivene mine![]()

hjelper liksom ikke å tenke på all fårepølse man kan spise om x antall uker 
Nei, må bare stå i det.. siste dagene har det gått i ristet brød med smør og brunost da, så det er jo godt det ogAhh, de verste cravingene er jo de man ikke får tilfredsstilthjelper liksom ikke å tenke på all fårepølse man kan spise om x antall uker
![]()