Cravings

Usikker på om det kan kalles cravings, men grønne oliven! Det er altså helt :gen053

Har plutslig mistet matlysten jeg… vanskelig å finne noe man vil spise… ikke kvalm heller… men det meste smaker heldigvis godt når jeg først spiser da :hilarious: Men rart at jeg ikke har noe lyst på no.. :wtf:

Nå smaker sure ting endelig surt igjen, og ikke søtt. Så var godt med en San Pellegrino Limonata i stad.

Mistet komplett lysten på te for et par uker siden. Så håper at jeg snart kan drikke litt innimellom snart :)

Nå smaker sure ting endelig surt igjen, og ikke søtt. Så var godt med en San Pellegrino Limonata i stad.

Mistet komplett lysten på te for et par uker siden. Så håper at jeg snart kan drikke litt innimellom snart :)
Jeg og savner te, men har heller ikke lyst på i det hele tatt

Jeg og savner te, men har heller ikke lyst på i det hele tatt
Før, så pleide jeg å drikke en liter om dagen. En halvliter sort/grønn før lunsj og en halvliter av den andre typen etter.
Da jeg skulle starte prosessen måtte jeg kutte ut all grønn. Reduserte til en halvliter sort om dagen.
Og raskt ble det ned til en kopp.
Kjøpte meg et lite lager av trygge sorte, nype, spearmint (som ikke er det samme som mynte) og ingefær.
Må være ekstra forsiktig med mengden ingefær og spearmint. Heldigvis er det en intern varmeovn store deler av tiden.

Men begynner å bli ganske lei av vann. Og prøver å ikke overdrive melk og juice :laughing002

Cravingsene kommer og går veldig!
For en stund siden måtte jeg ha Hamar julebrus, skogsbær yoghurt med tinte bær og granola og baguette med egg, bacon og avokado. Nå orker jeg ikke tanken engang!
Nå går det i sitronbrus. Fikk enorm cravings på wienerpølse i brød med ketchup og sprøstekt løk denne uka. Og til frokost går det nå i omelett med ost, skinke og tomat. Jo! Og epler er byttet ut med honningmelon!! Spiser mengder med honningmelon! Og klementiner. Haha men jeg kan ikke hamstre noe, for jeg aner ikke når det går over. Og når det går over, så går det over i aversjon i stedet. Det her er mentalt slitsomt. Haha :laughing001

Back
Topp