Cravings

Er så mye snakk om Frus at jeg som aldri har prøvd det før gikk til innkjøp av både Fersken og Eple/kiwi Frus i dag for å prøve :laughing002

Ler skikkelig av cravingsene her om dagen! I dag er det altså ristet brød med potetsalat, kjøttpølse og sennep til middag, haha!

Ler skikkelig av cravingsene her om dagen! I dag er det altså ristet brød med potetsalat, kjøttpølse og sennep til middag, haha!
Haha,så spesifikt da! Spiste du det? Stod det til forventningene?:hilarious:

Her frister alt av bakevarer, både salt og søtt!! Og er tilbake i juice-craving,som i starten :P

Sylteagurk og kirsebærsyltetøy! Ikke i kombinasjon :hilarious: Gleder meg til å spise sylteagurk på vanlig salami eller roastbeef, det blir enda bedre enn på den "gravid-salamien" :shy:

I dag MÅTTE jeg ha den virale agurksalaten med Philadelphia ost og laks som har gått på TikTok til middag. Samboer er på jobb, så er alene. Herregud! Har ikke tenkt på noe annet enn den salaten siden jeg var på butikken på morraskvisten:hilarious: å fyyyy så godt det var!!!!

I dag MÅTTE jeg ha den virale agurksalaten med Philadelphia ost og laks som har gått på TikTok til middag. Samboer er på jobb, så er alene. Herregud! Har ikke tenkt på noe annet enn den salaten siden jeg var på butikken på morraskvisten:hilarious: å fyyyy så godt det var!!!!
Har tenkt på akkurat det samme i det siste. Men kan vi spise den røkte laksen eller brukte du stekt laks istedet?

Back
Topp