Cravings

Fikk ekstremt lyst på vafler med brunost og syltetøy!
Denne har jeg også hatt i noen dager.
Det morsomme med mine "cravings", er at så fort jeg spiser det jeg craver, så blir jeg kvalm av tanken på å spise det igjen:happy090

Denne har jeg også hatt i noen dager.
Det morsomme med mine "cravings", er at så fort jeg spiser det jeg craver, så blir jeg kvalm av tanken på å spise det igjen:happy090
Hahaha samme her! Endte med å steke meg to vafler til lunsj, også satt jeg bare røra i kjøleskapet. Ble kvalm når jeg så den nå i kveld :dead: Men var godt så lenge det varte da

Nå måtte jeg ha to tomater delt i skiver med salt og litt chili explosion krydder. Hadde jeg ikke hatt det nå, måtte jeg ha dura ned på butikken rett før stengetid. For det var noe bare følte jeg måtte ha nå. Heller det enn lørdagsgodis liksom :hilarious:
Og hva ender det med? Jo halsbrann selvfølgelig…

Har lagt min elsk på pølsegrateng fra varmdisken på den lokale matbutikken. Dette kan bli dyrt i lengden :hilarious:

Skulle så ønske at jeg hadde lyst på sukker nå i juletidene, men det byr meg imot. Elsker marsipan, så misunnelig på deg :p
Jeg kan spise alt mulig :arghh: Litt dumt, for eier ikke selvbeherskelse, spesielt ikke nå for tiden :nailbiting:

Hadde lenge på fenalår, det var en kjedelig craving da jeg ikke kunne tilfredsstille den, haha! Men i dag på butikken fikk jeg akutt lyst på pølse og makaroni grateng, som jeg sikker ikke har spist på 15 år. Men gjett om det var godt til middag i dag da!

Back
Topp