Denne har jeg også hatt i noen dager.Fikk ekstremt lyst på vafler med brunost og syltetøy!
Det morsomme med mine "cravings", er at så fort jeg spiser det jeg craver, så blir jeg kvalm av tanken på å spise det igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne har jeg også hatt i noen dager.Fikk ekstremt lyst på vafler med brunost og syltetøy!
Hahaha samme her! Endte med å steke meg to vafler til lunsj, også satt jeg bare røra i kjøleskapet. Ble kvalm når jeg så den nå i kveld Men var godt så lenge det varte daDenne har jeg også hatt i noen dager.
Det morsomme med mine "cravings", er at så fort jeg spiser det jeg craver, så blir jeg kvalm av tanken på å spise det igjen
Kommer innom for å finne inspirasjon siden jeg ikke har noe matlyst. Nå står jeg å steker vafler å gleder meg til å spise!Fikk ekstremt lyst på vafler med brunost og syltetøy!
Håper det smaker!Kommer innom for å finne inspirasjon siden jeg ikke har noe matlyst. Nå står jeg å steker vafler å gleder meg til å spise!
Skulle så ønske at jeg hadde lyst på sukker nå i juletidene, men det byr meg imot. Elsker marsipan, så misunnelig på degNå fikk jeg akutt craving på marsipangodteri fra nidar
Jeg kan spise alt mulig Litt dumt, for eier ikke selvbeherskelse, spesielt ikke nå for tidenSkulle så ønske at jeg hadde lyst på sukker nå i juletidene, men det byr meg imot. Elsker marsipan, så misunnelig på deg