Cravings

Craver skoleboller. Baaah :hilarious: Så gooodt,men ja..ikke det sunneste å crave!

Ingenting faktisk! Kjedelig
Jeg har heller ikke cravet noe enda, eneste som er viktig for meg er å spise en banan og et glass med tine lettmelk sjokolade før jeg drar på trening kl 05:30, vanligvis spiser jeg ikke før trening på morningen, men nå må jeg :bored: Vet ikke om det er en craving da :laughing002

Satt å lengta etter spekemat i dag. Konfirmasjon til søskenbarnet. Og der var bordet fylt med god og deilig spekemat som jeg ikke får spise :smiley-angry017
Jeg lengter også SÅ etter spekemat! Rart hvor mye noe frister når man ikke kan spise det :hilarious:

Satt å lengta etter spekemat i dag. Konfirmasjon til søskenbarnet. Og der var bordet fylt med god og deilig spekemat som jeg ikke får spise :smiley-angry017
Jeg lengter også SÅ etter spekemat! Rart hvor mye noe frister når man ikke kan spise det :hilarious:
Kan skrive under på denne! Elsker spekemat i utgangspunktet, og savner det skikkelig! Alt annet går veldig greit å holde seg unna, men akkurat spekematen er tøff altså!

Farris Bris og Farris Frus! Det har det gått med noen flasker av i de siste ukene:shy:

I tillegg har eple-dilla kommi tilbake. Nå er det røde da, og ikke grønne :hilarious:

Går nå her ennå å slurper på appelsinjuicen min.. skulle likt å visst hvor mange liter jeg drukket til nå i svangerskapet!

Appelsin, men er også veldig glad i sjokolade for tiden. Men der må jeg begrense meg :smiley-ashamed004

Plommer, vannmelon og Frus med mandarin og mango :love017 Egentlig også alt av boller, men prøver å holde meg borte fra det - iallefall frem til 17. mai :hilarious:

Det høres fantastisk ut akkuratt no. Hadde veldig dilla på pomfri og kyllingvinger i begynnelsen av svangerskapet. Extra crispy begge to. Begynner å friste igjen
Hvor får du tak i gode kyllingvinger! Synes det er veldig vanskelig å finne

Her har det gått i litt sjokolade på kvelden hver dag helt siden påske. Pleier vanligvis å holde meg til helgene, men har ingen viljestyrke lenger kjennes det ut som:D

Hvor får du tak i gode kyllingvinger! Synes det er veldig vanskelig å finne
Pleier bare kjøpe coop sine store gule poser. Liker ikke kyllingfile i samme merke men kyllingvingene syns jeg er gode. Så steker jeg de extra godt med sitronpepper på. Kanskje ikke det de fleste har på kyllingvingene sine, men jeg syns det er det beste. Heilt fat fyllt med deilige kyllingvinger. Veldig trist at jeg ikke har det heima akkuratt no :smiley-angry017 :laughing002

Fikk så lyst på det når jeg skreiv om det at jeg begynte å grine til mannen. Skal stikka ned på butikken for å kjøpa det no, lysten var for sterk :laughing002 :smiley-ashamed004

Craver så sykt bronwnies,så skal lage det til en bursdag i dag. Men, jeg har litt lyst å pimpe den opp. Noen erfaringer om hva man kan gjøre med Toro-browniesen for å gjøre en ny variant? :hilarious: :D

Hatt så lyst på lys muffinsrøre den siste uken. Altså hva i alle dager :hilarious: Kan ikke huske å ha spist noe sånt siden man kanskje smakte på røra når jeg gikk på barneskolen. Er jo ikke så glad i muffins engang

Fortsatt jordbær i vaniljesaus.. Hadde jordbær i går, og skulle spare en porsjon til kvelds. Jeg begynte oppriktig å GRINE da jeg oppdaget at noen andre hadde spist de opp før jeg fikk mer :arghh:

Back
Topp