Vi kan spise både røkt laks og rå laks så lenge den er fersk og godt innenfor datomerking.Har tenkt på akkurat det samme i det siste. Men kan vi spise den røkte laksen eller brukte du stekt laks istedet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan spise både røkt laks og rå laks så lenge den er fersk og godt innenfor datomerking.Har tenkt på akkurat det samme i det siste. Men kan vi spise den røkte laksen eller brukte du stekt laks istedet?
Jeg har heller ikke cravet noe enda, eneste som er viktig for meg er å spise en banan og et glass med tine lettmelk sjokolade før jeg drar på trening kl 05:30, vanligvis spiser jeg ikke før trening på morningen, men nå må jegIngenting faktisk! Kjedelig
Vet ikke om det er en craving da 
Jeg lengter også SÅ etter spekemat! Rart hvor mye noe frister når man ikke kan spise detSatt å lengta etter spekemat i dag. Konfirmasjon til søskenbarnet. Og der var bordet fylt med god og deilig spekemat som jeg ikke får spise![]()

Satt å lengta etter spekemat i dag. Konfirmasjon til søskenbarnet. Og der var bordet fylt med god og deilig spekemat som jeg ikke får spise![]()
Kan skrive under på denne! Elsker spekemat i utgangspunktet, og savner det skikkelig! Alt annet går veldig greit å holde seg unna, men akkurat spekematen er tøff altså!Jeg lengter også SÅ etter spekemat! Rart hvor mye noe frister når man ikke kan spise det![]()

Egentlig også alt av boller, men prøver å holde meg borte fra det - iallefall frem til 17. mai 
Det høres fantastisk ut akkuratt no. Hadde veldig dilla på pomfri og kyllingvinger i begynnelsen av svangerskapet. Extra crispy begge to. Begynner å friste igjenJordbær i vaniljesaus![]()
Hvor får du tak i gode kyllingvinger! Synes det er veldig vanskelig å finneDet høres fantastisk ut akkuratt no. Hadde veldig dilla på pomfri og kyllingvinger i begynnelsen av svangerskapet. Extra crispy begge to. Begynner å friste igjen
Pleier bare kjøpe coop sine store gule poser. Liker ikke kyllingfile i samme merke men kyllingvingene syns jeg er gode. Så steker jeg de extra godt med sitronpepper på. Kanskje ikke det de fleste har på kyllingvingene sine, men jeg syns det er det beste. Heilt fat fyllt med deilige kyllingvinger. Veldig trist at jeg ikke har det heima akkuratt noHvor får du tak i gode kyllingvinger! Synes det er veldig vanskelig å finne

Kan ikke huske å ha spist noe sånt siden man kanskje smakte på røra når jeg gikk på barneskolen. Er jo ikke så glad i muffins engang