Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som at vi har lik cravings! Har også Frus med eple og kiwiAppelsiner og grønne sure epler, gul Kiwi
hender jeg drikker det på natten også. Stakkars mine tennerHer går det også i appelsiner og gul kiwiAppelsiner og grønne sure epler, gul Kiwi

Høres ut som at vi har lik cravings! Har også Frus med eple og kiwihender jeg drikker det på natten også. Stakkars mine tenner

Jeg synes de smakte helt forferdelig, men mange som liker dem!Er så mye snakk om Frus at jeg som aldri har prøvd det før gikk til innkjøp av både Fersken og Eple/kiwi Frus i dag for å prøve![]()
Prøvde fersken i dag, ble tatt noen slurker men fikk den ikke til. Får prøve den andre i morgenJeg synes de smakte helt forferdelig, men mange som liker dem!![]()

Haha,så spesifikt da! Spiste du det? Stod det til forventningene?Ler skikkelig av cravingsene her om dagen! I dag er det altså ristet brød med potetsalat, kjøttpølse og sennep til middag, haha!

Det var veldig godt faktisk, haha! Har ikke hatt mange cravings enda, men når jeg først har det gir de seg egentlig ikke før jeg får spist det. Bare synd at min andre store craving er fenalår, haha!Haha,så spesifikt da! Spiste du det? Stod det til forventningene?![]()
Det er godt det!Riskaker med ostepulver oppå og et tynt lag med smør oppå![]()

å fyyyy så godt det var!!!!Har tenkt på akkurat det samme i det siste. Men kan vi spise den røkte laksen eller brukte du stekt laks istedet?I dag MÅTTE jeg ha den virale agurksalaten med Philadelphia ost og laks som har gått på TikTok til middag. Samboer er på jobb, så er alene. Herregud! Har ikke tenkt på noe annet enn den salaten siden jeg var på butikken på morraskvistenå fyyyy så godt det var!!!!