Jeg ooog. Elsker lakrisHar skikkelig cravings på lakrisSkal vel helst prøve å unngå det når man er gravid men

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ooog. Elsker lakrisHar skikkelig cravings på lakrisSkal vel helst prøve å unngå det når man er gravid men

Gikk forbi smågodthyllene i går og ble lei meg når jeg ikke kjøpte de svarte fiskene med salt lakrisHar skikkelig cravings på lakrisSkal vel helst prøve å unngå det når man er gravid men

Elsker vannmelon og jordbær
Lyst på lakris, men prøver så godt jeg kan å holde meg unna..Ååhh de er sååå gode!Gikk forbi smågodthyllene i går og ble lei meg når jeg ikke kjøpte de svarte fiskene med salt lakris![]()
Samme her!!Har skikkelig cravings på lakrisSkal vel helst prøve å unngå det når man er gravid men
Lakris prøver jeg å begrense, men anbefalingen er vel på Max 50g om dagen så hender jeg kjøper noen få biter og klipper dem opp for at de skal vare lengre haha funker for å stilne den verste cravingen hvert fall 
Ble ikke noe pizza 
Åhhh, de cookiesene vil jeg prøveHar ikke hatt litago på sikkert 15 år. Men i dag bare måtte jeg hafortsatt hovedsakelig frukt og søtsaker som frister mest. Salt snacks frister lite egentlig. Kjøpte også vannmelon i dag
Vis vedlegget 436503

Ikke jeg heller. Tror det var summer editionÅhhh, de cookiesene vil jeg prøve
Aldri sett de før!

Appelsiner, capri sonne, appelsinsaft, solois, sorbet osv 
og jeg som er sååå cola zero avhengig egentlig! Er ikke kvalm da - men litt sånn småuggen så tror det er derfor
og da craver jeg mest friske ting som appelsin, frukt og bær.Jeg også, spist det oftere enn jeg pleierHelt siden positiv test har jeg fantasert om sushi!! Tenker å ordne take away etter tul. Bor litt utenfor storybyen så det tar tid å dra fram og tilbake for bare en takeaway.

Litt lakris går helt fint daKjøpte litt smågodt til lørdagskvelden. Innså at de fleste favorittene inneholder lakris![]()

Er ikke det sånn typisk gutte symptomer?Har skikkelig cravings på lakrisSkal vel helst prøve å unngå det når man er gravid men

Og knekkebrød … men nada lissom … da tenker jeg brått at alt er gærnt. Nå er jeg 6+4 . Kanskje bare nyte det før det smeller skikkelig til hehe