Cravings?

Salami. Skikkelig salami og ikke den gravid-vennlige. :facepalm: Myke oster og vin. Oppdaget at privatmegleren etterlot vinflaske til oss i ny-leiligheten vi driver smått å flytter inn i. Den får vente!

Ellers...
Rykende varm vaffel med brunost og syltetøy på.

Noen cravings kommer og går, men kullsyrevann blandet med ulik saft har bestått. Det smaker bare såååå godt of forfriskende.
Ellers i dag fristet chili cheese fra burger king. Fant Hoff sin versjon i frysedisken som kan lages hjemme i ovnen :laughing021
1000010439.jpg

Tydeligvis en greie det da :hilarious:
Sjokomelka er selvfølgelig med her også. Idag ble det YT proteindrikk på meg. Bare det er sjokoladesmak klager ikke jeg:cool14

Drikker en del sjokomelk når kvalmen ikke er for ille. Ellers går det i sinnsyke mengder fersken :angelic: jeg har ikke noe problem med kaffe enda (kan ta meg en kopp innimellom) men i dag trodde jeg nykvernet kaffe var ku gjødsel! Drev og klagde på at det er rart man lukter gjødsel her i byen :hilarious::wtf:

Fortsatt ikke noe craves altså . Skal innrømmer ar det har gått en del ferske frø Horn med godt med smør , salat, ost og skinke . Litt bekymra for at det ikke har dukka opp noe enda . Ei leverpostei eller sylteagurk som jeg ofte får:bored:

Så mange morsomme cravings jeg er i uke 7, og har ingen spesielle. Veldig lyst på spekeskinke bare, men det spiste jeg mye før graviditeten

Okei, tror jeg har fått min første cravings som jeg faktisk kan gi etter for (har hatt spekemat og lakris til nå som jeg selvfølgelig holder meg unna). Har nettopp helt nedpå en bolle med edamebønner med litt flaksalt på, og sitter sterkt og vurderer å lage resten av posen. :smiley-ashamed005

Har så lyst på en god amerikansk sylteagurk. Nærmeste jeg har funnet i Norge er de polske, men de bår ikke helt opp. Men uansett bedre enn de norske sure :hungover:

Kjøpte 1,5 kg poteter her om dagen. Spiser vanligvis sjelden poteter, men nå har jeg plutselig lyst på hjemmelaget potetmos, røstipoteter og alt mulig annet med potet :joyful:Har dere noen gode potetoppskrifter, så sleng gjerne over :happy:

Back
Topp