Fortsatt ikke noe sug altså , jeg pleier jo alltid å få det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Butikksushi er blasfemi. Skal man spise det må det være skikkelig sakerDet er trygt ja så lenge fisken er behandlet godt for å unngå bakterier osv. Ville kanskje ikke spist sushi fra rema 1000 liksom![]()
Samme her! Kjøpte en hel vannmelon her om dagen (skeptisk til de som deles opp i butikken).Vannmelon!! Eneste som frister av mat om dagen

Ikke jeg heller. Har mistet lysten på all «kosemat» som jeg pleide å spise før. Nesten plagsomt, for nå har jeg ingen mat som jeg gleder meg over lengerFortsatt ikke noe sug altså , jeg pleier jo alltid å få det![]()
Ja , det er merkelig det der altså . Jeg har spist to skoler med jordbær og fløte da, men det liker jeg godt fra før også . Ble kvalm ved frokosten og alt pålegget idag . Vi grilla , så spiste jo da , men kanskje ikke slik jeg pleier .Ikke jeg heller. Har mistet lysten på all «kosemat» som jeg pleide å spise før. Nesten plagsomt, for nå har jeg ingen mat som jeg gleder meg over lenger![]()
og generelt kullsyreholdig drikke.Frus kiwi/eple har vært min go-to siden energidrikk-kuttet. Var på butikken i går og de var helt utsolgt (kiwi hadde 3-for-2 kampanje)Denne uken har jeg blitt hekta på eplemost og Frusog generelt kullsyreholdig drikke.
Nr. 2 på lista er Bris med sitron