Cravings?

Ikke jeg heller. Har mistet lysten på all «kosemat» som jeg pleide å spise før. Nesten plagsomt, for nå har jeg ingen mat som jeg gleder meg over lenger :rolleyes:
Ja , det er merkelig det der altså . Jeg har spist to skoler med jordbær og fløte da, men det liker jeg godt fra før også . Ble kvalm ved frokosten og alt pålegget idag . Vi grilla , så spiste jo da , men kanskje ikke slik jeg pleier .

En del matvarer gjør meg kvalm bare jeg tenker på det. Men har veldig lyst på druer og pops :laughing005

Sushi.. Fiskesuppe... Rekesmørbrød. Overasskende mye fisk og sjømat som frister. Samt chamagnebobler, men kanskje ikke akkurat i denne perioden :laughing002

Ikke direkte cravings, men enkelte ting som jeg vanligvis liker klarer jeg plutselig ikke tanken på :sick009
Akkurat nå orker jeg ikke tanken på bl.a. egg, bacon, toast, grillmat og biff :laughing002

Fortsatt ingen craves og minste frøkna har servert meg noe her haha salt fisk som jeg har gjemt inni skapet til senere hvis kvalmen tar meg . Appelsin kjeks og kongler haha

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    3,2 MB · Visninger: 20
Back
Topp