Cravings?

Jeg er så kvalm for tiden, og det eneste jeg klarer å starte dagen med er poppa chips - spansk paprika:dead: Elsker vannmelon og jordbær:Heartred Lyst på lakris, men prøver så godt jeg kan å holde meg unna..

Jeg har cravings på sushi, kylling nuggets, og rare pålegg jeg aldri ellers spiser!

Jeg Craver lakris, vannmelon og nektariner, men er også veldig kvalm.. forstå det den som kan :laughing002 Lakris prøver jeg å begrense, men anbefalingen er vel på Max 50g om dagen så hender jeg kjøper noen få biter og klipper dem opp for at de skal vare lengre haha funker for å stilne den verste cravingen hvert fall :smiley-ashamed004

Har ikke hatt litago på sikkert 15 år. Men i dag bare måtte jeg ha :laughing002 fortsatt hovedsakelig frukt og søtsaker som frister mest. Salt snacks frister lite egentlig. Kjøpte også vannmelon i dag:love017
1000010388.jpg

Sukkerfri Villa på boks :cool: Vi har et kjøleskap på jobb med brus til blåtur… Koster 24kr for en boks, og jeg har kjøpt meg en boks hver dag denne uka… Hjelpes. På tide å kjøpe egen brus før jeg blir ruinert. Ellers er gulrøtter som er skrellet, skylt og lagt bakerst i kjøleskapet en favoritt. De blir litt frossen og jeg elsker det.

Appelsin i alle former :hilarious: Appelsiner, capri sonne, appelsinsaft, solois, sorbet osv :happy090

Merker jeg ikke er så glad i brus/drikke med kullsyre og kunstig søtning om dagen :sick009 og jeg som er sååå cola zero avhengig egentlig! Er ikke kvalm da - men litt sånn småuggen så tror det er derfor :smiley-ashamed004 og da craver jeg mest friske ting som appelsin, frukt og bær.

Craver egentlig cola zero, men siden jeghar lovet meg selv å være like flink med kosthold denne gangen går det heller i Balholm eplemost som jeg blander 50\50 med vann når jeg får lyst på noe annet enn kun vann som det går i hele dagen..

Kjøpte litt smågodt til lørdagskvelden. Innså at de fleste favorittene inneholder lakris :dead:
Litt lakris går helt fint da :) Anbefalingen er vel på max 50g om dagen, så jeg kjøper noen biter innimellom og klipper dem opp så de skal vare lengre :laughing002

Har skikkelig cravings på lakris :hilarious: Skal vel helst prøve å unngå det når man er gravid men
Er ikke det sånn typisk gutte symptomer?

Jeg fikk super dilla på det ved forrig svangerskap som endte ma . Spent på hva jeg får nå :nailbiting:

Jeg har ikke fått dilla på noe enda … ikke en gang leverpostei og knekkebrød … det får jeg hver gang lissom . Så hamstra inn fem bokser leverpostei , sånn bonus pakke mills majones med tre poser i :laughing021 Og knekkebrød … men nada lissom … da tenker jeg brått at alt er gærnt. Nå er jeg 6+4 . Kanskje bare nyte det før det smeller skikkelig til hehe

Back
Topp