Klumpen2018
Forumet er livet
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Har så intenst lyst på tykk og god sjokoladekakeglasur For 5. dagen på rad... Tror jeg må bake litt i helga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 dager... Du er rågod til å ikke gi etter!Har så intenst lyst på tykk og god sjokoladekakeglasur For 5. dagen på rad... Tror jeg må bake litt i helga
Handler mer om tid og ork til å bake! Har melkeallergi, så kan ikke bare kjøpe ferdig5 dager... Du er rågod til å ikke gi etter!
Ett egg, 50g margarin, 50g mel, 50g sukker, 1 stor ss kakao, litt bakepulver. Enjoy. Det er halve oppskriften på enkle muffins, men jeg nøyer meg med å spise røraHandler mer om tid og ork til å bake! Har melkeallergi, så kan ikke bare kjøpe ferdig
Er desverre ikke selve bakeverket (eller røra) som frister, men den fyldige glasuren. Barna spør om ikke vi kan besøke oldemor snart, så mulig vi fikk en unnskyldning til å bakeEtt egg, 50g margarin, 50g mel, 50g sukker, 1 stor ss kakao, litt bakepulver. Enjoy. Det er halve oppskriften på enkle muffins, men jeg nøyer meg med å spise røra