Cravings!

Har så intenst lyst på tykk og god sjokoladekakeglasur :laughing002 For 5. dagen på rad... Tror jeg må bake litt i helga :p

Har så intenst lyst på tykk og god sjokoladekakeglasur :laughing002 For 5. dagen på rad... Tror jeg må bake litt i helga :p
5 dager... Du er rågod til å ikke gi etter! :woot:

Handler mer om tid og ork til å bake! Har melkeallergi, så kan ikke bare kjøpe ferdig :p
Ett egg, 50g margarin, 50g mel, 50g sukker, 1 stor ss kakao, litt bakepulver. Enjoy. Det er halve oppskriften på enkle muffins, men jeg nøyer meg med å spise røra :nailbiting: :laughing002

Ett egg, 50g margarin, 50g mel, 50g sukker, 1 stor ss kakao, litt bakepulver. Enjoy. Det er halve oppskriften på enkle muffins, men jeg nøyer meg med å spise røra :nailbiting: :laughing002
Er desverre ikke selve bakeverket (eller røra) som frister, men den fyldige glasuren. Barna spør om ikke vi kan besøke oldemor snart, så mulig vi fikk en unnskyldning til å bake :laughing002

Makrell i tomat og Pink Lady epler :smiley-bounce022 Ganske fornøyd med å ha en sunn craving! I forrige svangerskap cravet jeg grønnsåpe og klor:facepalm:

Brus MED sukker :hungover: gjerne vanlig Coca-Cola. Ikke rart vekta går raskt oppover :nailbiting:

Back
Topp