Cravings!

Sjokomelk :angelic:

Det må være noe med sjokomelk altså. Jeg har fått lyst på det hvert eneste svangerskap! Har forøvrig født både jente og gutt, så kan ikke si noe om det betyr at en venter det ene eller andre :hilarious: Må være kalsium eller noe sånt som gjør at sjokomelk blir ekstra fristende nå? I tillegg til at det er søtt? Jeg har måttet gå over til melk i kaffen, havremelk smaker plutselig pyton og jeg har generelt lyst på melk.

Melk. Om det er sjokomelk, jordbærmelk eller vanlig melk. Må absolutt ha det til frokost og kvelds. Og druer, blir like skuffet hver gang de ikke er saftige nok.

Har dessverre fått avsmak på ris og sjokolade, søtt generelt...

Jeg har også hatt skikkelig lyst på sjokolademelk i mine svangerskap! :laughing002
Nå går det mye i jordbær, vannmelon og grønne epler

Rå frukt og grønnsaker, spesielt vannmelon, nektarin og mango. Også sylteagurker

Gul fishermans friend! Ikke så bra å spise mye av siden det er lakris i, men :smiley-ashamed004 :D Synes det hjelper litt på kvalmen

Sjokomelk og fruktsalat :love017

Jeg har hatt helt dilla på Yt sjokolademelk, men jeg drømte om å kjøpe en stor Toblerone på tax free i går som vi spiste opp på to dager :laughing001

Åååh, fikk lyst på eplekake!!

Back
Topp