Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her - til begge deler. Ingen cravings enda, annet enn at jeg mangler lyst på søtsaker. Har hatt bortimot null lyst på søte ting de andre gangene jeg har vært gravid også. Sist hadde jeg cravings på rå laks og sushi sunt, men dyrt!Ingen spesielle cravings enda, men klarer ikke mye søtsaker. Hadde det sånn i forrige graviditet også
Åå, nudler Har samme craving som sist; det alle andre har!!Nudler!!! Og rista brød
Du vet du er gravid når du syns det hørtes sykt digg ut og får vann i munn, av potetmos og paprikapotetgull sammenI går måtte jeg ha potetmos og paprika potetgull sammen
Propud sjokoladepudding, søt bakst, smeltet ost, asiatisk mat jeg lager midt på natten etter kompliserte oppskrifter
Ja, jeg sikler over potet-tiktoks. Skal prøve å lage sånne 100 timers poteter snart!Du vet du er gravid når du syns det hørtes sykt digg ut og får vann i munn, av potetmos og paprikapotetgull sammen
Min største craving er potet i ymse former