Cravings!

Ingen spesielle cravings enda, men klarer ikke mye søtsaker. Hadde det sånn i forrige graviditet også :)

Jeg har fått syke cravings på nachos :angelic: Typ matretten nachos, ikke bare nachochips. Kunne spist det til hvert måltid hver dag.

Ellers har jeg slukket tørst, brann og kvalme med et glass fullt av isbiter + litt cola i dag :happy:

Ingen spesielle cravings enda, men klarer ikke mye søtsaker. Hadde det sånn i forrige graviditet også :)
Samme her - til begge deler. Ingen cravings enda, annet enn at jeg mangler lyst på søtsaker. Har hatt bortimot null lyst på søte ting de andre gangene jeg har vært gravid også. Sist hadde jeg cravings på rå laks og sushi :hilarious: sunt, men dyrt! :hilarious:

Like etter vi var kommet hjem i dag fikk jeg så utrolig lyst på lakris is jeg spistei går!! Jeg og 4åringen saumfarte nett og app for når isbilen kunne dukke opp men vi ble ikke kloke. Plutselig noen timer senere hørte vi isbilen og løp ut i vill fart :laughing002 de hadde desverre ikke den isen jeg ville ha, så kjøpte en annen med lakris men den var ikke tilfredsstillende nok og sitter igjen med følelsen av at jeg heller skulle prøvd meg på tyrkisk pepper isen som har blitt snakket så mye om :arghh::arghh:

Nudler!!! Og rista brød :p

Har ingen cravings! Kjempekjedelig! :hilarious:
Med de fire andre har det vært litt av hvert da! Avokado og feta, djupur, taco/nachos, sitron.. :joyful:

Alt går ned, enda Så ingen bestemte cravings i anmarsj

Knekkebrød med krydderost er noe jeg klarer å få i meg mer av ihvertfall

Ingen rare cravings ennå, men har litt lyst på sjokomelk.

Craver bare mat generelt, heldigvis mye sunt og næringsrikt men ingenting veldig spesifikt jeg må ha.
Derimot har jeg fått skikkelig stygga av lukta sånne stramme ostetyper (muggelost eller noe sånt?) og både lukta og smaken av pesto. :hungover:

Har aldri hatt noe særlig cravings i de forrige graviditetene, men nå har jeg lyst på biff til alle måltider. Helst rød og blodig :bag:, men det går jo ikke. Tipper det er pga. noe jernmangel

I går måtte jeg ha potetmos og paprika potetgull sammen :knegg:
Propud sjokoladepudding, søt bakst, smeltet ost, asiatisk mat jeg lager midt på natten etter kompliserte oppskrifter

Vet ikke om det er en craving, men akkurat nå kan jeg ikke få nok av eggesalat! Hvis det fortsetter må jeg lage min egen, da den i butikken er veldig dyr :hilarious:

I går måtte jeg ha potetmos og paprika potetgull sammen :knegg:
Propud sjokoladepudding, søt bakst, smeltet ost, asiatisk mat jeg lager midt på natten etter kompliserte oppskrifter
Du vet du er gravid når du syns det hørtes sykt digg ut og får vann i munn, av potetmos og paprikapotetgull sammen :hilarious:

Min største craving er potet i ymse former :woot:

Back
Topp