Cravings!

Jeg har ingen cravings… er det normalt? Eller kommer det etter hvert også? Er i uke 6+6 nå

Mat.. Kan det være en craving? Spiser alt jeg kommer over og har lyst på alt! :hilarious: Hjelper nok ikke på at jeg ammer i tillegg til å være gravid, spiser for værtfall 3 per nå :hilarious:

Cravingsene veksler fra dag til dag… Forrige uke måtte jeg ha mango og vannmelon. Så er det plutselig surt godteri, fiskegrateng, søtpotet og lakris.. Men hørt lakris ikke er bra når man er gravid så har klart å motstå :knegg:

Har SÅ lyst på børek med feta og spinat*sikle*:angelic:

Jeg må teste den lakris isen altså! :hilarious:

Husker ikke om jeg hadde cravings sist, men jeg husker at jeg stod og hylgråt i en butikk fordi de hadde sylteagurk i tønne og jeg hadde såååå lyst på sylteagurk.. og jeg likte ikke engang sylteagurk før da. Kjøpte det ikke fordi jeg fikk noia for at siden det var en tønne så kanskje den var skitten siden man kunne forsyne seg selv. Logisk. Spiser sylteagurk nå i ettertid også.

Tror ikke jeg har noe særlig cravings nå, har ikke matlyst eller noe som helst :sorry:

Appelsiner, appelsiner og litt mer appelsiner! ….oooog jalapeño poppers! Graviditet er merkelige greier :hilarious:

I dag har jeg et gravid-dilemma, dere. Jeg craver VANN, men vannet i springen smaker ikke sånn jeg vil at vannet skal smake og det føles også feil i munnen. Jeg trenger altså vann med annen smak og konsistens enn det vi har i springen. What to do. :laughing002

I dag har jeg et gravid-dilemma, dere. Jeg craver VANN, men vannet i springen smaker ikke sånn jeg vil at vannet skal smake og det føles også feil i munnen. Jeg trenger altså vann med annen smak og konsistens enn det vi har i springen. What to do. :laughing002
Gelé :woot:
neida, kullsyrevann slo alltid ann hos meg sist, prøv det

Har det på samme måten! Blir kvalm av vanlig springvann.. For meg ble det myyyye bare jeg har i MASSE isbiter :Heartred

Back
Topp