Cravings!

Klumpen2018

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hva har dere cravings nå?
Noe dere ikke tåler smaken/lukta av?

Jeg craver vegansk ost (melkeallergi) for tiden! Skikkelig rart, for den er egentlig ikke så god :p

Last edited:
Ingen ting. Har vel ikke matlyst i utgangspunktet ;)

Craver søtsaker og tyrkisk pepper is :hilarious: men begrenser meg:p

Sniker litt her inne :love017 høres ut som når jeg var gravid med jenta mi, da cravet jeg søtt og lakris, spesielt Nero:D

Snik alt du bare vil :p :love7 snart trenger du ikke å snike lenger:greet008 Oooh, farlig å få opp håpet om jente, kjenner jeg:nailbiting::Heartpink:love7

Fortsatt tyrkisk pepper is :hilarious: Spiser én hver kveld:angelic:

Kaffen på jobb smaker helt forferdelig idag! Men ingen cravings akkurat nå...

MÅ ha fersken iste uten sukker :D men har ikkje funnet ut om det e craving eller bare det at den demper kvalmen o_O

Ingenting :laughing002
Men jeg får ned iskaffe mocca! Og super chips :laughing002 Må kjøpe ny superchips i morgen. Barna har lurt litt når den posen har ligget i klesskapet, på badet. Og plutselig ligger på kjøkkenbenken når de kommer hjem :laughing002
Og noen har nevnt tyrkisk pepper is noen ganger nå, så nå ligger jeg i senga på natta og et av en eller anna merkelig grunn sulten på tyrkisk pepperis. Jeg har aldri smakt det en gang :laughing002

Ingenting :laughing002
Men jeg får ned iskaffe mocca! Og super chips :laughing002 Må kjøpe ny superchips i morgen. Barna har lurt litt når den posen har ligget i klesskapet, på badet. Og plutselig ligger på kjøkkenbenken når de kommer hjem :laughing002
Og noen har nevnt tyrkisk pepper is noen ganger nå, så nå ligger jeg i senga på natta og et av en eller anna merkelig grunn sulten på tyrkisk pepperis. Jeg har aldri smakt det en gang :laughing002

Hadde ikke smakt isen før jeg heller, men 6 dpo MÅTTE jeg seriøst bare ha det:hilarious::wideyed::eek::p spiser én hver kveld:smiley-ashamed005

Hadde ikke smakt isen før jeg heller, men 6 dpo MÅTTE jeg seriøst bare ha det:hilarious::wideyed::eek::p spiser én hver kveld:smiley-ashamed005
Hihihihihihi jeg venta på deg :laughing002 :laughing002 :laughing002

Men vi leste i Aftenposten junior i dag. Test av årets nye iser. Og det sto at Tyrkisk pepper is fikk terningskast 1, og smakte tannpasta :laughing002:laughing002:laughing002:laughing002

Så tror jeg holder meg til Superchipsen som jeg konstant snugspiser på :laughing002:laughing002:laughing002

Hihihihihihi jeg venta på deg :laughing002 :laughing002 :laughing002

Men vi leste i Aftenposten junior i dag. Test av årets nye iser. Og det sto at Tyrkisk pepper is fikk terningskast 1, og smakte tannpasta :laughing002:laughing002:laughing002:laughing002

Så tror jeg holder meg til Superchipsen som jeg konstant snugspiser på :laughing002:laughing002:laughing002

Skjønner ikke åssen det går ann? :laughing021 Jeg synes den er dritgoooood:smiley-bounce022:D:cool:

Back
Topp