Ingenting frister… Har heldigvis en tålmodig mann som ordner mat til meg.
En vanlig dag består som regel av x antall flasker solbærsaft for å få i meg væske + sukker, ritz-kjeks, pære og et halvt rundstykke med ost på… Ikke akkurat noe å skryte av, men dette pleier som regel holde seg inne - noe jeg er strålende fornøyd med!
Fikk for meg at jeg cravet kebab her igår og fikk det til lunsj av mannen, men kan pent si det var en dårlig ide.
En vanlig dag består som regel av x antall flasker solbærsaft for å få i meg væske + sukker, ritz-kjeks, pære og et halvt rundstykke med ost på… Ikke akkurat noe å skryte av, men dette pleier som regel holde seg inne - noe jeg er strålende fornøyd med!
Fikk for meg at jeg cravet kebab her igår og fikk det til lunsj av mannen, men kan pent si det var en dårlig ide.
har alltid hatet rå løk men nå bare frister det. Merkelige greier. Ellers er det ikke noe spesifikt jeg craver for tiden i uke 7 
Har fått avsmak på salt mat og salte kips. Nesten ingen middager frister.. Syns stekt mat lukter såå vondt nå! Kokt middag går bedre. Spiser mest skiver, frukt, frokostblanding og knekkebrød med leverpostei

Nå har kvalmen heldigvis for det meste gitt seg (uke 13) og jeg er over på kiwi og tomater
. Har ikke hatt antydning til dette før,så effekten av appelsinjuice,bær,frukt,syrlig brus og snusslutt (som motvirker syreangrep),har tydeligvis gått hardt utover tennene mine
.