Cravings

Fruen87

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Veldig artig at det allerede etter så kort tid kommer cravings. For meg var det første indikasjon på at noe var i gjerde. I dag har jeg oppdaget en vidunderlig kombinasjon som ikke kan forklares med annet enn gravid cravings. Nemlig den fantastiske kombinasjonen "OSTEPOP OG DRUER"

Hva er dine cravings?

Jeg trodde det var altfor tidlig å få dilla på noe.. men jeg craver bacon heeeletiden. Jeg spiser egentlig ikke bacon og husker ikke sist jeg spiste det, så dette kan jo bli passe usunt om det skal fortsette slik:rolleyes: kjenner jeg spesielt har såå dilla på salte ting

I grunn lite som frister, men fikk akutt lyst på innbakt svin i sursøt eller sushi :p

Jeg har konstant lyst på cheeseburger og chilli cheese fra burgerking :smiley-ashamed004 Prøver å nyte det før kvalmen tar meg om noen dager/uker

Appelsinsaft sånn fun saft, har drikket en halv flaske på en dag :laughing025 normalt drikker jeg veldig lite til vanlig. :laughing001 Ellers har jeg ikke lagt merke til noe mer cravings, men kommer nok.

Ingen cravings enn så lenge tror jeg,men fordi jeg sluttet å snuse i det sekundet jeg fikk to blå i hånda,så har jeg et voldsomt sug etter noe-dette noe r selvfølgelig nikotin. Prøver å stille suget med mat:oops:,så skal ikke se bort fra at denne jenta fyker opp i vekt:hilarious:. Ble forøvrig ikke kvalm i forrige svangerskap,så hvis det blir på samme måte nå,så er det ingenting som stopper matinntaket heller:D

Ingen cravings enn så lenge tror jeg,men fordi jeg sluttet å snuse i det sekundet jeg fikk to blå i hånda,så har jeg et voldsomt sug etter noe-dette noe r selvfølgelig nikotin. Prøver å stille suget med mat:oops:,så skal ikke se bort fra at denne jenta fyker opp i vekt:hilarious:. Ble forøvrig ikke kvalm i forrige svangerskap,så hvis det blir på samme måte nå,så er det ingenting som stopper matinntaket heller:D

Har du prøvd "kick up" snus? Hjalp meg

Her er det epler slik soms

Jeg nekter å gi etter. Men synes jeg kan kjenne lukta av sånn ordentlig god gatekjøkken pommes frites. Med masse krydder på. Jeg tror jeg kunne dødd for å få tak i det nå. Men jeg blånekter. Haha. Jeg tviholder på lavkarboen min. Jeg skal heller unne meg litt gulerot og eple for å få i meg sunne karbohydrater. Jeg må øke mengden karbohydrater litt utover svangerskapet sånn at lille får i seg det som trengs for å utvikle en sunn og frisk hjerne.

Superchips paprika:hilarious::hilarious::hilarious: en type chips jeg aldri spiser, er igrunn ikke noe chipsmenneske heller:p:hilarious::hilarious:

Her er det helt likt! sluttet å snuse med engang jeg fant ut av at jeg var gravid og jeg klarer ikke slutte å småspise alt i nær omkrets! Håper virkelig suget gir seg snart :angel8

Takk for tips:). Har ikke prøvd akkurat den nei. Kanskje jeg skulle testet den..trenger noe som «kicker litt»:p

Ja den smaker litt som snus og er Nikotinfri. Bare om suget blir for gale. Det er jo vondt noen ganger

Jeg tenker at jeg kan bruke den når det er som verst. Jeg drikker ikke kaffe,så har mye å gå på ;)
Ok og det er jo fint! Men tenker mer på ginseng, kjapt googlesøk sier at ginseng ikke anbefales for gravide - på bakgrunn at de ikke vet om det er farlig eller ikke for fosteret.
Ville heller brukt onico :)

Ok og det er jo fint! Men tenker mer på ginseng, kjapt googlesøk sier at ginseng ikke anbefales for gravide - på bakgrunn at de ikke vet om det er farlig eller ikke for fosteret.
Ville heller brukt onico :)
Ah..stemmer det-tror jeg har lest det en gang. Måtte google litt nå, og den forskningen som er gjort konkluderer ikke med at det er farlig, men grunnlaget er svakt, så derfor anbefales det nok å følge «føre var» prinsippet.
Så primært blir det nok onico her, men om det blir en eller to av kick-up,så er det snakk om så mikroskopiske doser at det nok helt sikkert vil gå veldig fint;). Hadde jeg bare byttet ut snusen med kick-up,så hadde jo situasjonen vært en annen.

Åssen er det med dere?

noen som har fått noen cravings eller noe dere overhodet ikke vil ha?

Back
Topp