Ingenting som frister her heller men er sulten hele tiden, kjempekombo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det hørtes faktisk kjempe godt utHer om dagen måtte jeg plutselig dyppe mango i hockeypulver, haha![]()
Det var faktisk ikke så verst, anbefalesDet hørtes faktisk kjempe godt ut

Ritz er alltid en livredder ved kvalmeIkke så mye som frister, men når det som verst med kvalme og sug på noe spiser jeg Ritz-kjeks uten noe på
Juice er godt![]()

Jeg er og Stuck på sure ting. Sitron, appelsin, surt snop, sitronsyre, jus, umoden frukt. Alt annet er egentlig litt kvalmende. Selv om jeg dette svangerskapet har sluppet veldig billig unna kvalmen. Bank i bordet så kaster jeg ikke opp foreløpig.Ingen sånn kjempelyst på én spesiell ting, men merker at jeg begynner å sikte meg inn på sure,syrlige og «friske» matvarer/drikker, som i forrige svangerskap. I dag fant jeg en skikkelig syrlig og god ingefærøl, som jeg føler hjalp litt på kvalmen også, men blir usikker på hvor mye jeg kan drikke da det ikke står oppgitt mengde ingefær![]()
mannen er drittlei allerede 

Ingen sånn kjempelyst på én spesiell ting, men merker at jeg begynner å sikte meg inn på sure,syrlige og «friske» matvarer/drikker, som i forrige svangerskap. I dag fant jeg en skikkelig syrlig og god ingefærøl, som jeg føler hjalp litt på kvalmen også, men blir usikker på hvor mye jeg kan drikke da det ikke står oppgitt mengde ingefær![]()
Er ingefær noe man skla holde seg unna? Jeg har laget masse te med fersk ingefær og elsker ingefærbrus... Wuups.
tror dere det er skadelig?? Hjelpes...Jeg tror det bare står i retningslinjene at man skal være forsiktig med ingefærshot,fordi et dansk studie på rotter viste høyere forekomst av sa hos de rottene som fikk de høyeste konsentrasjonene med ingefær..men man kan fint bruke ingefær som normalt i kosten. Tror det stod noe som at et gram daglig går fint,men jeg aner jo ikke hvor mye det er i den drikken jeg har funnetEr ingefær noe man skla holde seg unna? Jeg har laget masse te med fersk ingefær og elsker ingefærbrus... Wuups.
. Sånn vanlig ingefærbrus fra butikken vil jeg tro er null stress