Cravings

Sliter skikkelig med å finne ting som frister bare bittelitt å spise om dagen! Trenger tips:depressed:

Ikke så mye som frister, men når det som verst med kvalme og sug på noe spiser jeg Ritz-kjeks uten noe på :p
Juice er godt:happy:

Her om dagen måtte jeg plutselig dyppe mango i hockeypulver, haha :P

Ingen sånn kjempelyst på én spesiell ting, men merker at jeg begynner å sikte meg inn på sure,syrlige og «friske» matvarer/drikker, som i forrige svangerskap. I dag fant jeg en skikkelig syrlig og god ingefærøl, som jeg føler hjalp litt på kvalmen også, men blir usikker på hvor mye jeg kan drikke da det ikke står oppgitt mengde ingefær:confused005:think005

Ingen sånn kjempelyst på én spesiell ting, men merker at jeg begynner å sikte meg inn på sure,syrlige og «friske» matvarer/drikker, som i forrige svangerskap. I dag fant jeg en skikkelig syrlig og god ingefærøl, som jeg føler hjalp litt på kvalmen også, men blir usikker på hvor mye jeg kan drikke da det ikke står oppgitt mengde ingefær:confused005:think005
Jeg er og Stuck på sure ting. Sitron, appelsin, surt snop, sitronsyre, jus, umoden frukt. Alt annet er egentlig litt kvalmende. Selv om jeg dette svangerskapet har sluppet veldig billig unna kvalmen. Bank i bordet så kaster jeg ikke opp foreløpig.

Ikke så mye som frister her heller men klarer på en eller annen måte å spise masse.. Off må skjerpe meg hvis jeg ikke skal ese ut allerede nå.

Det eneste som frister til middag er pytt i panne med egg :nailbiting: mannen er drittlei allerede :hilarious:

Ikke noe jeg bare MÅ ha ennå... men ble superoverrasket over hvor digg jeg syntes hermetiserte ERTER var i dag.
274330381_3141398766117686_7846090173280949905_n.jpg

:laughing025

ERTER, liksom!

Er ingefær noe man skla holde seg unna? Jeg har laget masse te med fersk ingefær og elsker ingefærbrus... Wuups.

Er ingefær noe man skla holde seg unna? Jeg har laget masse te med fersk ingefær og elsker ingefærbrus... Wuups.

Åå nei jeg har spist lakris også!!! To ting som har frista meg masse som ikke er bra :banghead: tror dere det er skadelig?? Hjelpes...

Jeg tror det bare står i retningslinjene at man skal være forsiktig med ingefærshot,fordi et dansk studie på rotter viste høyere forekomst av sa hos de rottene som fikk de høyeste konsentrasjonene med ingefær..men man kan fint bruke ingefær som normalt i kosten. Tror det stod noe som at et gram daglig går fint,men jeg aner jo ikke hvor mye det er i den drikken jeg har funnet:banghead:. Sånn vanlig ingefærbrus fra butikken vil jeg tro er null stress:). Er det ekte ingefær i den egentlig,eller bare aroma?

Ingenting som frister her heller. Må føle på dagsformen hva jeg orker spise hver dag. Aldri det samme, for når noe er spist en gang blir det kvalmende. Det som har funket flere ganger er pommes frites, appelsin, epler, Frokostblanding, grandiosa, Vannmelon, saftis, rundstykker med banan...

Back
Topp