Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har fått dilla på noe allerede? Rare matvaner ?
Har selv ikke spist sjokolade siden januar pga. Kostomlegging, men i går måtte jeg bare ha det! var sykt digg
Ingenting med førstemann og kan ikke si jeg merker noe nå heller
Kanskje litt ekstra glad i isbiter i drikken - men ikke sånn at jeg henter meg et glass med isbiter og knasker på de
Jeg hadde en liten periode der jeg har hatt sykt lyst på surt godteri - aldri likt det før. Men velger det foran sjokolade vet ikke om det henger sammen med graviditeten da men
Brød! Spiser vanligvis ikke brød, men nå må jeg h det til både frokost og lunsj. Og helst med gulost eller leverpostei. Leverpostei spiser jeg bare når jeg er gravid
Ingen cravings enda, men totalt avsmak på tacokjøttdeig. Vi pleier å ha taco hver fredag, men nå vil jeg spy bare av tanken på hvordan kjøttdeigen smaker
Morsomt med sånne forandringer
Har selv fått så lyst på fleskepølse som pålegg på brødskiva! Har ikke spist drt siden jeg var liten, men gurimalla så godt da gitt
Sjokolademelk hadde jeg helt dilla på med de to første også!!Sist ha jeg dilla på sjokolademelk og vannmelon. Til nå har jeg fått dilla på sjokolademelk (men prøver å begrense meg) og på IFA (så las jeg at det ikke er bra å spise så mye lakris)
Ja, rart hvordan man plutselig craver ting man vanligvis ikke spiser. Jeg vet at jernlagrene mine er litt lave, mulig der cravingen etter leverpostei kommer inn?
Haha jeg så ikke tråden her før etter jeg hadde spurt folk om cravings i Symptomer tråden.
Her har jeg lyst på stekt kjøtt. Hele tiden. Biff, kylling eller fisk. Eller bacon. Typisk siden kjøtt er dyrt.
Og brus, drikker vanligvis ikke brus, men vil ha noe friskt med kullsyre i. Men kan ikke drikke det noe særlig pga koffeinet...
Hehe jeg har alltid vært glad i kjøtt men har mer lyst på det enn noen gang.Ja, samme her! Ikke fisk da, bare alt av stekt oksekjøtt! Biff f.eks, og har egentlig aldri vært så gira på oksekjøtt. Merkelige greier. Helst vil jeg ha noe langtidkokt i form av kjøttsaus med rødvin, gulash eller boef bourgignon Ja alt med rødvin i egentlig, og jeg har drikki totalt 5 glass rødvin i mitt liv eller noe sånn, så aner ikke hvor det kommer fra.
I uke 5 spiste jeg kjøttsaus døgnet rundt i 4 dager, helst uten pasta, mannen måtte lage sin egen mat for jeg ville ikke dele Han er heldigvis ikke så glad i kjøttsaus da
Og chips, kunne spist det hver eneste dag hvis ikke jeg tok meg sammen