Cravings?

En tråd i 'Januar 2020' startet av Alvea, 12 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Noen som merker noe? :rolleyes:

2. Hoppsideisi2020 Flørter med forumet Tilgangsansvarlig Januarlykke 2020

Sjokolade og plommer

• Morsom Morsom x 1
  3. Vil ha en baby til Forumet er livet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Nope. Forrige svangerskap hadde jeg cravings i 4 uker, en ny ting for hver uke, før det gikk over. Spennende å se om det blir noe denne gang.

4. LiteFrø Elsker forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Må ha hamburgerrygg.. ellers alt som normalt.

5. LilleSpiren2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018

Sjokolade og søtsaker! Noe jeg generelt ikke spiser såå mye av. Blir fort en sjokolade ekstra iløpet av uka i permisjonen, men bruker ikke å spise det hver dag..

6. Marie_ Flørter med forumet Januarlykke 2020

Jeg har fått mer lyst på salt! Forrige gang var det det søte som fristet.

7. TRULTEMOR81 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Januarlykke 2020

Ingen foreløpig..

8. Augustspire2018 Flørter med forumet

Druer. Sover med en bolle ved siden av meg:happy:;) hjelper også mot akutt kvalme om natta

• Liker Liker x 1
  9. lilledino Glad i forumet Januarlykke 2020

Ingenting har kommet enda, men ser for meg det kommer.

I første svangerskap måtte jeg bare ha oliven, det var krise om vi ikke hadde minst noen uåpnet i kjøleskapet.

Forrige gang var det dispenserbrus, herreguuud så godt det var da, mmm, utvannet kulsyreløs brus :p

• Morsom Morsom x 2
  10. Bokelsker Glad i forumet Januarlykke 2020

Ikke fått noen cravings enda. I første svangerskap var det grov leverpostei, spiste helt utrolige mengder, spesielt i første trimester.

• Liker Liker x 1
  11. karamell Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Jeg har ikke fått noen spesifikke cravings, men synes at salt smaker sinnsykt godt! Peanøtter eksploderer nærmest i munnen på meg, liksom. Det som egentlig er tidenes kjedeligste snack i min bok. :confused005

• Liker Liker x 1
  12. karamell Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Det er utrolig kult, egentlig. Sikkert kroppen sin måte å si at den vil ha jern og fett. Veldig lurt å ha craving på noe så sunt! :happy119

• Enig Enig x 1
  13. Bellabanan Forumet er livet Assistert-jentene

Ostebriks med kalkunfilet, ost, salat, agurk, salat og paprika! :p

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  14. FruFranzen Glad i forumet Septemberlykke 2015 Januarlykke 2020

Samme her! Har ikke direkte cravings ennå, men har avsmak på søte ting og har mest lyst på popcorn og ost :p Veldig morsomt siden jeg ikke klarte å slutte å tylle i meg sjokolade forrige gang jeg var gravid! Foretrekker dette, og håper det varer :D

• Liker Liker x 2
  15. karamell Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Kan ikke la være å lure på om det kan være forskjell på graviditet med gutt vs jente når jeg leser sånt. :) Spennende..

16. karamell Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Åå, nå ble jeg sulten!

• Morsom Morsom x 2
    • Liker Liker x 1
  17. LilleSpiren2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018

Var det jente forrige gang?:hilarious:

18. Marie_ Flørter med forumet Januarlykke 2020

Det var en gutt! Trodde lenge det var en jente etter det jeg hadde hørt om søtsug og jente i magen;) Blir spennende å se hva det er denne gangen:)

19. trashpanda Flørter med forumet Januarlykke 2020

salt og surt :cat: sist var det søtt og sprøtt :dummy1:

20. FruFranzen Glad i forumet Septemberlykke 2015 Januarlykke 2020

Ja, jeg er helt fascinert over hvor forskjellige symptomene er allerede – samme kropp, samme hormoner, men SÅ ulike symptomer, det er skikkelig kult! Blir veldig spennende å se hvordan de utvikler seg videre i svangerskapet :)

Jeg synes det er morsomt å spekulere i jente/gutt utifra sånne forskjeller jeg også, men sånn helt rasjonelt tenker jeg at vi mennesker har holdt på med graviditeter såpass lenge at hvis det hadde vært noen tydelige mønstre i symptomforskjell mellom jentebaby og guttebaby så ville vi ha oppdaget det. Og så har jeg hørt at søtsug betyr jente, men jeg fikk gutt sist, så jeg vet ikke jeg :D Men veldig gøy å leke med tanken, da!

• Enig Enig x 1

Del denne siden