Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke fått noen spesifikke cravings, men synes at salt smaker sinnsykt godt! Peanøtter eksploderer nærmest i munnen på meg, liksom. Det som egentlig er tidenes kjedeligste snack i min bok.Jeg har fått mer lyst på salt! Forrige gang var det det søte som fristet.
Ikke fått noen cravings enda. I første svangerskap var det grov leverpostei, spiste helt utrolige mengder, spesielt i første trimester.
Samme her! Har ikke direkte cravings ennå, men har avsmak på søte ting og har mest lyst på popcorn og ost Veldig morsomt siden jeg ikke klarte å slutte å tylle i meg sjokolade forrige gang jeg var gravid! Foretrekker dette, og håper det varerJeg har fått mer lyst på salt! Forrige gang var det det søte som fristet.
Samme her! Har ikke direkte cravings ennå, men har avsmak på søte ting og har mest lyst på popcorn og ost Veldig morsomt siden jeg ikke klarte å slutte å tylle i meg sjokolade forrige gang jeg var gravid! Foretrekker dette, og håper det varer
Åå, nå ble jeg sulten!Ostebriks med kalkunfilet, ost, salat, agurk, salat og paprika!
Var det jente forrige gang?Jeg har fått mer lyst på salt! Forrige gang var det det søte som fristet.
Det var en gutt! Trodde lenge det var en jente etter det jeg hadde hørt om søtsug og jente i magen Blir spennende å se hva det er denne gangenVar det jente forrige gang?
Ja, jeg er helt fascinert over hvor forskjellige symptomene er allerede – samme kropp, samme hormoner, men SÅ ulike symptomer, det er skikkelig kult! Blir veldig spennende å se hvordan de utvikler seg videre i svangerskapetKan ikke la være å lure på om det kan være forskjell på graviditet med gutt vs jente når jeg leser sånt. Spennende..