Det kan jeg se for meg, det er jo så frisktHahahaha henger meg på deg jegselv om jeg må si alt som er søtt er favoritten. Akkurat nå som jeg er syk hsr jeg funnet ut at frisk is hjelper. Så spiser 3-4 stykk til dagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg se for meg, det er jo så frisktHahahaha henger meg på deg jegselv om jeg må si alt som er søtt er favoritten. Akkurat nå som jeg er syk hsr jeg funnet ut at frisk is hjelper. Så spiser 3-4 stykk til dagen
![]()
Ja de hjemme har fått lang tale om hvor mye isen hjelper meg når jeg er sykDet kan jeg se for meg, det er jo så frisktjeg selv spiser den gule Zeroh! Isen, den er overraskende god
![]()
så får ofte spm og jeg vil ha en is
Antar at det var du?Gjett hvem som gikk amok da isbilen kom forbi i dag![]()

Antar at det var du?
Synd de ikke hadde softis da(siden vi har skrevet så mye om softis på skjult)
![]()
Saftis og sorbet er best når man er kvalm ja, det er litt friskere enn melke-isJa, hadde lett cravet softis oftest - men har vært så kvalm de siste dagene at saftis og sorbet frister mer! Men jaaaaa, det var jeg som gikk amok ;-)
Jeg kikket leeengselsfullt og siklende etter isbilen som kom forbi på fredag. Tenkte at det ville være for gæli' å skulle handle så store pakker med is. Men nå angret jeg plutselig!Gjett hvem som gikk amok da isbilen kom forbi i dag![]()
Jeg kan like godt kjøpe av isbilen, for is får jeg tak i og spiser uansett ;-)Jeg kikket leeengselsfullt og siklende etter isbilen som kom forbi på fredag. Tenkte at det ville være for gæli' å skulle handle så store pakker med is. Men nå angret jeg plutselig!![]()
Tror jeg skal gjøre det samme neste gang den kommer forbiJeg kan like godt kjøpe av isbilen, for is får jeg tak i og spiser uansett ;-)