Cravings

Nummertoerimagen

Glad i forumet
Marsboerne2017
Oktoberlykke 2019
Noen andre der ute som har spesielle cravings? Jeg MÅ ha appelsinjuice og sylteagurk hver dag :dead:
 
Telles mat generelt? :p
 
Har ingen spesielle cravings som går igjen nå lenger, men får veldig ofte for meg at sånn, sånn mååå jeg ha! Hender seg at jeg gir etter, men klarer (enn så lenge) å styre unna de aller verste lystene som kommer.:rolleyes: Flaks at cravingsene ofte kommer såpass sent på kvelden at jeg egentlig ikke gidder å lage meg noe :hilarious:
 
Er så kvalm at jeg ikke orker så mye, spiser en del skive med hvitost, men mest fordi det ikke smaker så mye :)

I de andre svangerskapene har jeg hatt cravings.

Med nr 1: ostepop og julebrus
Med nr 2: børek fra 7/11, olden boble med eple smak og cola zero, appelsin, osteskiver stekt på stekepanne.

gikk og en del i kebab på slutten, var flere i termingruppen som gikk i fødsel etter å ha spist sterk kebab, samme gjorde jeg, men det var på termindato :p

Mannen måtte kjøpe den sterke kebaben for meg, for hun som jobbet på kebabsjappen nektet å selge den sterke til gravide :p

Med nr 3: cola zero, masse cola zero

Min mor hadde og cravings på cola zero med nr 3, selvom hun påstod hun ikke hadde det.
Hrin drikker ikke brus, men da drakk hun masse :p
 
Hockeypulver (og ja, vet at dette må spises med måtehold :p ) og bare måååå ha havregrøt til frokost hver dag nå!

Generelt spiser nok jeg litt vel mye sammenlignet med det man må, 5kg opp allerede :/ håper det roer seg kraftig ned!
 
Slush, appelsin, surt smågodt.... syrlige smaker!
 
Jeg kan høre eller se noe og få lyst på det, men som oftest bare kortvarige perioder og ikke sånn at jeg ha det. Det nærmeste jeg kommer cravings blir nok heller at jeg ofte har lyst på frukt, spesielt klementiner. Heldigvis er det nokså sunt å spise det.
 
Jeg drikker sååå mye iskaldt vann. Kan drikke nærmere 1l rett før leggetid, noe som jo er skikkelig dårlig nytt når jeg da må opp sånn 4 gangen om natten for å tisse. Haha.
 
Jeg drikker sååå mye iskaldt vann. Kan drikke nærmere 1l rett før leggetid, noe som jo er skikkelig dårlig nytt når jeg da må opp sånn 4 gangen om natten for å tisse. Haha.
Herlighet, jeg tisser sikkert 3 ganger i løpet av natta pga 0,4 med vann, så da må vel du ganske mye mer :p

Iskaldt vann er sååå godt når man har det, men jeg craver det altfor sjeldent :arghh:
 
Har hatt skikkelig dårlig matlyst det første trimesteret, så det har vært mer "det jeg faktisk synes er godt nok til å spise" enn cravings. For meg har det vært frukt og fruktbaserte ting som smoothies.
 
Back
Topp