Cravings

Hahahaha henger meg på deg jeg :hilarious: selv om jeg må si alt som er søtt er favoritten. Akkurat nå som jeg er syk hsr jeg funnet ut at frisk is hjelper. Så spiser 3-4 stykk til dagen :rolleyes:
Det kan jeg se for meg, det er jo så friskt :) jeg selv spiser den gule Zeroh! Isen, den er overraskende god :)
 
Det kan jeg se for meg, det er jo så friskt :) jeg selv spiser den gule Zeroh! Isen, den er overraskende god :)
Ja de hjemme har fått lang tale om hvor mye isen hjelper meg når jeg er syk :hilarious: så får ofte spm og jeg vil ha en is :hilarious:
Men tror det handler om at det er friskt og kaldt. Hadde ikke gått hvis det var fløteis nå.
Har ikke prøvt Zeroh, får teste den ut :) elsker sitron dugg....mmmm må handle inn den imorgen
 
Gjett hvem som gikk amok da isbilen kom forbi i dag :hilarious:
 
Gjett hvem som gikk amok da isbilen kom forbi i dag :hilarious:
Antar at det var du?
Synd de ikke hadde softis da :p (siden vi har skrevet så mye om softis på skjult) :hilarious:
 
Antar at det var du?
Synd de ikke hadde softis da :p (siden vi har skrevet så mye om softis på skjult) :hilarious:

Ja, hadde lett cravet softis oftest - men har vært så kvalm de siste dagene at saftis og sorbet frister mer! Men jaaaaa, det var jeg som gikk amok ;-)
 
Ja, hadde lett cravet softis oftest - men har vært så kvalm de siste dagene at saftis og sorbet frister mer! Men jaaaaa, det var jeg som gikk amok ;-)
Saftis og sorbet er best når man er kvalm ja, det er litt friskere enn melke-is :)
 
Gjett hvem som gikk amok da isbilen kom forbi i dag :hilarious:
Jeg kikket leeengselsfullt og siklende etter isbilen som kom forbi på fredag. Tenkte at det ville være for gæli' å skulle handle så store pakker med is. Men nå angret jeg plutselig! :p
 
Jeg kikket leeengselsfullt og siklende etter isbilen som kom forbi på fredag. Tenkte at det ville være for gæli' å skulle handle så store pakker med is. Men nå angret jeg plutselig! :p
Jeg kan like godt kjøpe av isbilen, for is får jeg tak i og spiser uansett ;-)
 
Jeg kan like godt kjøpe av isbilen, for is får jeg tak i og spiser uansett ;-)
Tror jeg skal gjøre det samme neste gang den kommer forbi :D Jeg og kiddsa!
 
Back
Topp