Cravings

Har hatt skikkelig dårlig matlyst det første trimesteret, så det har vært mer "det jeg faktisk synes er godt nok til å spise" enn cravings. For meg har det vært frukt og fruktbaserte ting som smoothies.
Kalde druer er veeeldig godt! Hadde noen uker hvor harde pærer var greia :joyful: Ikke det verste å crave :hilarious:
 
Har ingen spesielle cravings som går igjen nå lenger, men får veldig ofte for meg at sånn, sånn mååå jeg ha! Hender seg at jeg gir etter, men klarer (enn så lenge) å styre unna de aller verste lystene som kommer.:rolleyes: Flaks at cravingsene ofte kommer såpass sent på kvelden at jeg egentlig ikke gidder å lage meg noe :hilarious:
Energien kan det skorte litt på av og til, ja :hilarious:
 
Herlighet, jeg tisser sikkert 3 ganger i løpet av natta pga 0,4 med vann, så da må vel du ganske mye mer :p

Iskaldt vann er sååå godt når man har det, men jeg craver det altfor sjeldent :arghh:
Her også! En dråpe med vann, løpe på do ti minutt etterpå :hungover: Til å bli sprø av :hilarious:
 
Jeg får alltid cravings på alt mulig når jeg leser tråder om cravings. Fikk akkurat nå fryktelig trang til å hente boksen med kalde druer i kjøleskapet :p
 
Jeg får alltid cravings på alt mulig når jeg leser tråder om cravings. Fikk akkurat nå fryktelig trang til å hente boksen med kalde druer i kjøleskapet :p
Jeg skulle akkurat til å skrive det samme. Cravings-tråder er såå fristende :hilarious:

Jeg craver ikke på noe spesielt egentlig. Nå har faktisk den verste hungeren roet seg også, for til nå har det bare vært mat, mat, mat (og helst usunn, feit mat :p ). Men jeg sliter skikkelig med å begrense meg når det kommer til godteri og kaker hvis jeg først spiser det. Det er. Så. Godt. :rolleyes:
 
Jeg craver McDonald’s i dag :D
 
Har den siste uka hatt skikkelig craving på kiwi, spist minst 4 hver dag. Kjenner det på tunga o_O
 
Har sååå lyst på softis etter å ha lest i en annen tråd :hilarious::hilarious: er litt sur for at jeg ikke får kjøre båten på hytta med mannen og barna i sommer, til favoritt is stedet:shifty: tar hundre år å kjøre rundt med bilen, så jeg blir vel sittende gretten og crave softis hele våren og sommeren :hilarious:
 
Har sååå lyst på softis etter å ha lest i en annen tråd :hilarious::hilarious: er litt sur for at jeg ikke får kjøre båten på hytta med mannen og barna i sommer, til favoritt is stedet:shifty: tar hundre år å kjøre rundt med bilen, så jeg blir vel sittende gretten og crave softis hele våren og sommeren :hilarious:
Jeg vurderer faktisk å tusle bort på bensinstasjonen og kjøpe meg softis etterpå. Men det blir kanskje litt for gæli :p
 
Akkurat nå for tiden er det is, klarer heldigvis å holde meg til én om dagen da :)
 
Melk, smoothie og vannmelon er det jeg har mest lyst på nå :laughing002
 
Synes kunstig søtning smaker fælt, så da spiser jeg heller en mindre :)
Nei da kan du ikke spise det. Kan jo ikke spise is man ikke liker :D
 
Noen andre der ute som har spesielle cravings? Jeg MÅ ha appelsinjuice og sylteagurk hver dag :dead:

Mr. Lee nudler, aldri likt så godt nudler før :p

Må også ha farris /vann med kullsyre. Og mer lyst på søtsaker enn tidligere.

Men nudler er vel det som jeg bare må ha (men ikke alltid da, men må jeg ha det så hjelper ingenting annet :p)
 
Back
Topp