Cravings?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Bårg, 17 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Frukt frukt frukt!!!!! Har hamstret kjøleskapet fullt ;-)

2. BE1994 Andre møte med forumet

Mye frukt og sjokolademelk :)

3. Caca1 Blir kjent med forumet

Jeg må ha fersk appelsin juice hver dag.
    Grønne epler, ananas og surt smågodt.
    Klarer ikke sjokolade og søte ting
    Helt forskjellig fra forrige gang, da klarte jeg ikke appelsin juice og spiste masse sjokolade og søtsaker pluss salt mat og masssse sylteagurk!
    Kanskje det ikke blir like mange kg ekstra denne gangen:happy:
    Men alt er annerledes denne gangen da☺️

4. anonaBella Bråkebøtte

Gi meg ISBITER!!! (Og momse smoothieblandingen med ananas, mango og papaya - frossen <3 )

5. Bamsemin Glad i forumet

Oi, det er jo bra da! Min nyeste dille er ostepop. Det er ikke sååå bra :p

6. Bamsemin Glad i forumet

Ja, jeg er også helt avhengig av appelsinjuice! Og samme som deg må jeg ha surt godteri, men sjokolade som jeg egentlig elsker frister ikke i det hele tatt! Også må jeg ha ostepop!
    Men kanskje det er en idé å spise grønne epler i stedet for godteriet i blant? Glemte at epler fins! Takk for påminnelsen!

7. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hahaha- d har jeg alltid lyst på- men med laktoseintoleranse er d innmari dumt ;-) hihi....

• Liker Liker x 1
  8. Christine1986 Betatt av forumet

Appelsiner og skjokolademelk :)

9. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Å! Sushi! Omg! Og pannekaker med bacon!!

10. Marikl Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Sushi , reker, nudler, pizza, kinesisk, sitroner :)
    Og så har jeg alltid lyst på spekeskinke og røkelaks, men disse får vente til babyen er født :)))

11. Bamsemin Glad i forumet

Oops, ja, kanskje lurt å holde seg unna da ja! :D

12. Caca1 Blir kjent med forumet

Så bra det ikke bare er meg![emoji4]. Er bare noen uker siden jeg kom over de grønne eplene jeg også, og nå får jeg ikke nok[emoji12]
    Vet du hva det blir?
    Jeg venter en jente:-D

Last edited: 28 Jan 2017
  13. Meteora Blir kjent med forumet

Vet ikke om det er cravings akkurat, men her blir det mye appelsiner, sjokolademelk, smothier og surt godteri ;)

Ellers kan jeg få merkelige infall som at jeg bare MÅ ha rekesalat, makrell i tomat, rødbetburger, pannekaker, kanelsnurrer, alle mulige slags supper osv. Men de infallene er ofte over like fort som de kommer.

Sluker egentlig det meste av mat, men fått helt avsmak på laks og kylling :wtf: Blir uggen bare jeg tenker på det, og om jeg prøver å spise det føler jeg bare det sveller i munnen. Æsj. Merkelige greier igrunn!

14. Klementina96 Flørter med forumet

Sånn har jeg det også [emoji28] Har ikke vært kun keen på 1 ting hele tiden, forandrer seg ofte

Del denne siden