Cravings?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Bårg, 17 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bårg Flørter med forumet

Hei!

Er det noen andre med spesielle lyster?

Mine er: gul fun light saft (drikker ekstreme mengder, haha), spinatsuppe og BigMac (prøver å ikke spise like mye) :stop:D

2. gulleliten2012 Forelsket i forumet

Nå fikk jeg lyst på appelsinsaft! Haha :p

Jeg må spise makrell i tomat med majones og agurk oppå med bitte litt salt til frokost hver dag! Å fleskepølse er skikkelig godt, æsj..
    Å til vanlig vil jeg aller helst spise middagsrester til frokost da jeg ikke er så glad i brødskive, men klarer jeg ikke det :p

3. Jujo87 Andre møte med forumet

Eplejuice! Masse eplejuice!

4. Smil90 Elsker forumet Augustlykke 2015

Jeg har veldig lyst på sure ting, surt snop, sure frukter og pæresaft.

Junkfood er også det som frister mest men det prøver jeg å holde meg unna :)

Har også sug etter sjokolade, men det er ikke noe som kommer av graviditeten, dette er helt vanlig :p

• Liker Liker x 1
  5. Bårg Flørter med forumet

Hehe! Da synes jeg du skal kjøpe saft:) jeg spiser makrett i tomat med agurk og pepper til kveldsmat hver dag. Det er også merkelig, for det er jeg ikke glad i til vanlig:) hihi

6. Bårg Flørter med forumet

Ja, enig i junk, hihi. Jeg spiste en BigMac til lunsj her for litt siden. Det var helt himmelsk, men ikke akkurat noe man kan gjøre hver dag (dessverre):banghead:

7. Bårg Flørter med forumet

Ikke drukket det foreløpig, men kanskje jeg skal variere litt, haha.

8. Cec88 Blir kjent med forumet

Syns mine cravings forandrer sæ uke te uke nesten:p hadde en periode dær æ hadde veldig løst sushi, hvertfall når æ ikke hadde mulighet te å kjøp:p nu e d sjokomelk og sjokopålegg:hilarious:

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  9. Bårg Flørter med forumet

Åhhh, sjokomelk! Samme her:)

10. Spire2 Forelsket i forumet Sommerfuglene Sensommerbarna 2019

Vann og nudler :p haha. Drikker masse vann om dagen ja!

• Liker Liker x 1
  11. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Hadde cravings på ostepopp, cheeseburger og julebrus med første

Appelsiner, ostesmørbrød (stekt på stekepanne) og olden boble med nr 2

Denne gang har jeg ingen, er så kvalm og kaster opp en del, så ikke så ofte mat frister :p spiser det jeg orker :p

12. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Drikker isvann til alle døgnets tider,og knasker isbiter som om det var den mest naturlige ting i verden å knaske på :D

• Liker Liker x 1
  13. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Tror ikke det er noe cravings enda, men ble sykt kvalm når jeg leste hva dere vil ha :hungover:
    Forresten så har jeg veldig lyst på nugatti uten brødskive, altså spise det rett fra boksen. Spiser det aldri ellers. I tillegg er det vel kanskje cravings som gjør at jeg spiser salami, som jeg heller ikke spiser til vanlig...:shy:

• Liker Liker x 1
  14. dior Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Fries fra mc Donalds med majones og pepper! Iskalde appelsiner, Cæsarsalat og makrell i tomat med agurk :eek:

15. Bårg Flørter med forumet

Nam! Iskalde appelsiner og makrell her også:)

16. Perlesukker Betatt av forumet

Jeg er også på sjokomelk:) aller helst de små boksene med sugerør. De smaker helt annerledes enn de store og å drikke fra glass :shy:

• Liker Liker x 1
  17. MinusNinus Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

Junk in the trunk!! Hadde en periode her hvor ting stod litt på hodet, og da ble det mye takeaway. Passet meg veeeeeeeldig fint at jeg verken hadde tid til å lage mat, ta oppvasken eller å spise hjemme.... ;)

18. Pinnsvinfrua Forelsket i forumet Sensommerlykke 2017

Vann med isbiter, pærer(med skall på hver bit) og hollandisesaus(!!).

Liker IKKE egg lengre- og det var en kjempeskuff :p

• Liker Liker x 1
  19. Bamsemin Glad i forumet

Saftis, spesielt Lollipop også surt godteri!

• Liker Liker x 2
  20. Vilese Forelsket i forumet

Endres hele tiden... og kan få plutselige innfall. [emoji6] har generelt fått total avsky for godteri (bortsett fra lakris) og kaffe... i går bare måtte jeg ha rekesalat, så lagde det - i dag vil jeg brekke meg av tanken på og spise det. [emoji28]

• Liker Liker x 2

Del denne siden