Cravings?

Frukt frukt frukt!!!!! Har hamstret kjøleskapet fullt ;-)
 
Jeg må ha fersk appelsin juice hver dag.
Grønne epler, ananas og surt smågodt.
Klarer ikke sjokolade og søte ting
Helt forskjellig fra forrige gang, da klarte jeg ikke appelsin juice og spiste masse sjokolade og søtsaker pluss salt mat og masssse sylteagurk!
Kanskje det ikke blir like mange kg ekstra denne gangen:happy:
Men alt er annerledes denne gangen da☺️
 
Gi meg ISBITER!!! (Og momse smoothieblandingen med ananas, mango og papaya - frossen <3 )
 
Jeg må ha fersk appelsin juice hver dag.
Grønne epler, ananas og surt smågodt.
Klarer ikke sjokolade og søte ting
Helt forskjellig fra forrige gang, da klarte jeg ikke appelsin juice og spiste masse sjokolade og søtsaker pluss salt mat og masssse sylteagurk!
Kanskje det ikke blir like mange kg ekstra denne gangen:happy:
Men alt er annerledes denne gangen da[emoji5]️

Ja, jeg er også helt avhengig av appelsinjuice! Og samme som deg må jeg ha surt godteri, men sjokolade som jeg egentlig elsker frister ikke i det hele tatt! Også må jeg ha ostepop!
Men kanskje det er en idé å spise grønne epler i stedet for godteriet i blant? Glemte at epler fins! Takk for påminnelsen!
 
Sushi , reker, nudler, pizza, kinesisk, sitroner :)
Og så har jeg alltid lyst på spekeskinke og røkelaks, men disse får vente til babyen er født :)))
 
Så bra det ikke bare er meg![emoji4]. Er bare noen uker siden jeg kom over de grønne eplene jeg også, og nå får jeg ikke nok[emoji12]
Vet du hva det blir?
Jeg venter en jente:-D
 
Last edited:
Vet ikke om det er cravings akkurat, men her blir det mye appelsiner, sjokolademelk, smothier og surt godteri ;)

Ellers kan jeg få merkelige infall som at jeg bare MÅ ha rekesalat, makrell i tomat, rødbetburger, pannekaker, kanelsnurrer, alle mulige slags supper osv. Men de infallene er ofte over like fort som de kommer.

Sluker egentlig det meste av mat, men fått helt avsmak på laks og kylling :wtf: Blir uggen bare jeg tenker på det, og om jeg prøver å spise det føler jeg bare det sveller i munnen. Æsj. Merkelige greier igrunn!
 
Syns mine cravings forandrer sæ uke te uke nesten:p hadde en periode dær æ hadde veldig løst sushi, hvertfall når æ ikke hadde mulighet te å kjøp:p nu e d sjokomelk og sjokopålegg:hilarious:
Sånn har jeg det også [emoji28] Har ikke vært kun keen på 1 ting hele tiden, forandrer seg ofte
 
Back
Topp